Olympische en Paralympische Spelen #2

Haha helaas heeft NOS er ook weinig verstand van 🫣 Willem Greve rijdt namelijk ook niet

Inmiddels is het wel zeker en heeft NL zich bij het springen als 5e geplaatst! Morgen is de finale waarin ook Belgiƫ zich heeft geplaatst.

Wordt nog spannend want Duitsland staat bovenaan met 0 strafpunten maar daarachter staan USA met 6 en Groot- Brittanniƫ, Belgie en NL met 8 strafpunten, en Ierland met 9.

3 likes

Blijven die strafpunten staan in de finale?

Heb het even opgezocht maar niet dus :sweat_smile:

Twintig teams, elk bestaande uit drie combinaties, strijden om een finaleplek die is weggelegd voor de tien hoogstgeplaatste teams. In de teamfinale gaat de teller weer op nul en springen de ruiters (drie per team) een parcours over ƩƩn ronde. Bij een gelijk aantal strafpunten volgt er een barrage tegen de klok voor de verdeling van de medailles.

1 like

Hiop ook echt dat het met 2sets gespeeld is, maar vrees een super tiebreak

voor diegene die in parijs zijn, is er nog steeds iets zoals het Holland Heineken House?

Ik zie nu pas die hartslagmeter bij het handboogschieten. Wel grappig dat ze dat in beeld brengen.

Wel heel jammer deze uitschakeling!

Zeker! Het heet nu alleen TeamNL huis

8 likes

ah leuk!! gezellig daar?

Ik vind het echt jammer dat het handbal zo verpest is door een collega van mij😭. ik kan er niet eens meer naar kijken

1 like

Ik zit naar Naomi Visser en Simone Biles te kijken en die pakjessssss zijn zo mooi :star_struck::star_struck: zoveel bling love it

5 likes

Echt hele mooie balkoefening ook van Naomi Visser!

6 likes

Weet iemand welke oefening Naomi zo doet? Dan schakel ik mee met de stream.

Ze heeft net de mat gedaan maar die is niet uitgezonden? Echt frustrerend. Ze gaat nu eerst springen en daarna brug.

2 likes

Ja stom! Ik heb teruggespoeld op hbo maar daardoor ben ik het kwijt hahah

1 like

Je kunt de onderdelen afzonderlijk kijken op HBO, dus je kunt nog terugkijken bij vloer denk ik?

Heb helaas geen HBO dus zit vast aan de uitzending van NOS 🫠

Ja idd, terwijl ze de mat deed zagen we de oefening van een andere turnster. Echt jammer, waarom geeft de NOS Nederlandse sporters geen voorrang bij het tonen van de beelden?

1 like

Rebeca :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Exit: eens met @Blablabla dat zij veruit het mooiste turnt. Love haar. En gun :brazil: sowieso altijd meer dan :us:

Vind het ook saai dat Simone alles wint

3 likes

Kan de hele dag kijken naar Simone :heart_eyes:

4 likes