Olympische en Paralympische Spelen #2

Zeker! Het heet nu alleen TeamNL huis

8 likes

Ik vind het echt jammer dat het handbal zo verpest is door een collega van mij😭. ik kan er niet eens meer naar kijken

1 like

Ik zit naar Naomi Visser en Simone Biles te kijken en die pakjessssss zijn zo mooi :star_struck::star_struck: zoveel bling love it

5 likes

Echt hele mooie balkoefening ook van Naomi Visser!

6 likes

Weet iemand welke oefening Naomi zo doet? Dan schakel ik mee met de stream.

Ze heeft net de mat gedaan maar die is niet uitgezonden? Echt frustrerend. Ze gaat nu eerst springen en daarna brug.

2 likes

Ja stom! Ik heb teruggespoeld op hbo maar daardoor ben ik het kwijt hahah

1 like

Je kunt de onderdelen afzonderlijk kijken op HBO, dus je kunt nog terugkijken bij vloer denk ik?

Heb helaas geen HBO dus zit vast aan de uitzending van NOS 🫠

Ja idd, terwijl ze de mat deed zagen we de oefening van een andere turnster. Echt jammer, waarom geeft de NOS Nederlandse sporters geen voorrang bij het tonen van de beelden?

1 like

Rebeca :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Exit: eens met @Blablabla dat zij veruit het mooiste turnt. Love haar. En gun :brazil: sowieso altijd meer dan :us:

Vind het ook saai dat Simone alles wint

3 likes

Kan de hele dag kijken naar Simone :heart_eyes:

4 likes

Omdat de rechten duur zijn en de NOS niet overal de rechten voor heeft, dus je ziet vooral bij multi-cam evenementen de hoofdstream.

5 likes

Oh heh wat stom, ik zat op Naomi te wachten :angry:

2 likes

Oh ok, bedankt voor de uitleg! Ik neem ook uitzendingen uit Engeland en Belgiƫ op dus misschien zie ik daar nog wat.

OkĆ© heb Rebeca’s routine ff teruggespoeld (had alleen die van Simone gezien en daarna de anderen toen ik voorbij zapte) en eerlijk is eerlijk, Rebeca doet het ook supergoed.

Vind haar van alle turnsters die ik tot nu toe heb gezien het meest vloeiend bewegen, alsof het niet moeilijk is. Ziet er heel natuurlijk uit.

1 like

Oooohhhh die Italiaanse meid op de vloer met haar enkel. Dat je dan nog verder kan gaan oh myyyyy :disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:

4 likes

Ik vind sunisa lee echt een feetje op de vloer :woman_fairy:t3: prachtig

5 likes

Ik zie het, Sunisa Lee is ook goed bezig, jeetje die landing net :heart_eyes:

6 likes

ah zo cute hoe blij ze was toen die eerste sprong lukte haha

13 likes