Omdat de rechten duur zijn en de NOS niet overal de rechten voor heeft, dus je ziet vooral bij multi-cam evenementen de hoofdstream.
Oh heh wat stom, ik zat op Naomi te wachten
Oh ok, bedankt voor de uitleg! Ik neem ook uitzendingen uit Engeland en Belgiƫ op dus misschien zie ik daar nog wat.
OkĆ© heb Rebecaās routine ff teruggespoeld (had alleen die van Simone gezien en daarna de anderen toen ik voorbij zapte) en eerlijk is eerlijk, Rebeca doet het ook supergoed.
Vind haar van alle turnsters die ik tot nu toe heb gezien het meest vloeiend bewegen, alsof het niet moeilijk is. Ziet er heel natuurlijk uit.
Oooohhhh die Italiaanse meid op de vloer met haar enkel. Dat je dan nog verder kan gaan oh myyyyy
Ik vind sunisa lee echt een feetje op de vloer prachtig
Ik zie het, Sunisa Lee is ook goed bezig, jeetje die landing net
ah zo cute hoe blij ze was toen die eerste sprong lukte haha
Ik zei hardop wow na de eerste landing hahaha. Prachtig!
Ja prachtig! Alsof ze zelf ook verbaasd was
Al die Amerikaanse fans ook! Wat een sfeertje
Heb dit gewoon teruggespoeld om nog een keer te zien ahahah echt zo leuk
Wat een prachtige wedstrijd is dit zeg
wow ongekend dit zeg
reminder voor mijzelf: straks nieuwe docu over simone biles kijken op netflix
Kan iemand mij als leek uitleggen waarom de Braziliaanse hoger scoorde dan Lee? Ik was echt onder de indruk van Lee namelijk, uiteraard vond ik de Braziliaanse ook erg goed maar bv ook met dat stapje er buiten?
Zit dit hem dan in de moeilijkheid van de Braziliaanse??
Wauw! Zo knap
Zo lief ook, in die slomo zag je Lee kei hard juichen en springen voor Biles
haha ahw die chinese meisjes met die rugzakken al aan š„¹
ah dit was echt de leukste wedstrijd om te zien tot nu toe vind ik
Wat een mooi podium! Ook dat Suni überhaupt weer op dit niveau kon turnen en dan ook nog een medaille heeft gewonnen.
En Naomi Visser een hele stabiele meerkamp geturnd en gewoon 10e geworden, heel erg knap!