Olympische en Paralympische Spelen #2

Omdat de rechten duur zijn en de NOS niet overal de rechten voor heeft, dus je ziet vooral bij multi-cam evenementen de hoofdstream.

5 likes

Oh heh wat stom, ik zat op Naomi te wachten :angry:

2 likes

Oh ok, bedankt voor de uitleg! Ik neem ook uitzendingen uit Engeland en Belgiƫ op dus misschien zie ik daar nog wat.

OkĆ© heb Rebeca’s routine ff teruggespoeld (had alleen die van Simone gezien en daarna de anderen toen ik voorbij zapte) en eerlijk is eerlijk, Rebeca doet het ook supergoed.

Vind haar van alle turnsters die ik tot nu toe heb gezien het meest vloeiend bewegen, alsof het niet moeilijk is. Ziet er heel natuurlijk uit.

1 like

Oooohhhh die Italiaanse meid op de vloer met haar enkel. Dat je dan nog verder kan gaan oh myyyyy :disappointed_relieved::disappointed_relieved::disappointed_relieved:

4 likes

Ik vind sunisa lee echt een feetje op de vloer :woman_fairy:t3: prachtig

5 likes

Ik zie het, Sunisa Lee is ook goed bezig, jeetje die landing net :heart_eyes:

6 likes

ah zo cute hoe blij ze was toen die eerste sprong lukte haha

13 likes

Ik zei hardop wow na de eerste landing hahaha. Prachtig!

2 likes

Ja prachtig! Alsof ze zelf ook verbaasd was

3 likes

Al die Amerikaanse fans ook! Wat een sfeertje

4 likes

Heb dit gewoon teruggespoeld om nog een keer te zien ahahah echt zo leuk

4 likes

Wat een prachtige wedstrijd is dit zeg :heart:

3 likes

wow ongekend dit zeg

reminder voor mijzelf: straks nieuwe docu over simone biles kijken op netflix

5 likes

Kan iemand mij als leek uitleggen waarom de Braziliaanse hoger scoorde dan Lee? Ik was echt onder de indruk van Lee namelijk, uiteraard vond ik de Braziliaanse ook erg goed maar bv ook met dat stapje er buiten?

Zit dit hem dan in de moeilijkheid van de Braziliaanse??

Wauw! Zo knap

2 likes

Zo lief ook, in die slomo zag je Lee kei hard juichen en springen voor Biles

5 likes

haha ahw die chinese meisjes met die rugzakken al aan 🄹

ah dit was echt de leukste wedstrijd om te zien tot nu toe vind ik :heart_eyes:

1 like

Wat een mooi podium! Ook dat Suni überhaupt weer op dit niveau kon turnen en dan ook nog een medaille heeft gewonnen.
En Naomi Visser een hele stabiele meerkamp geturnd en gewoon 10e geworden, heel erg knap! :clap:

13 likes