Ik denk in de eerste instantie niet maar nadat die aangetikt werd, had hij wel sneller aan de kant kunnen gaan.
Oké het kan ook wel echt nergens anders over gaan maar ik vond het shot van Erben Wennemars die aangekondigd werd bij Studio Olimpico ook zo sneu
zo alleen aan dat tafeltje een beetje verdrietig om zich heen te kijken. En dan moet hij straks ook nog met Jenning de Boo en zijn vrolijke vriendengroep in dezelfde ruimte zitten haha arme man
Oh diezelfde gast die nu verantwoordelijk is voor de enorme problemen in de schaatsploeg. Gebrek aan financiën, juridische problemen en mysterieuze ziektes bij topatleten. Lekker ding…
Ik heb trouwens hier de tip gekregen voor de Glitter and gold serie op Netflix en ik kijk nu naar de finale van het ijsdansen. Maar dat Franse paar dat bovenaan staat is zo ongelooflijk problematisch? Dat komt niet zo uit de docu, die ik op zich zelf al een beetje een aparte blik in het wereldje vind geven, maar beiden hebben geen erg integere achtergrond. Als je een beetje gaat lezen op wat meer geïnformeerde fora komt er een zorgwekkend beeld naar boven van beiden. Ik zou het niet snel zeggen, maar ik hoop dat het Amerikaanse paar wint, en anders de Canadezen, maar die staan 4 punten achter, dat lijkt me veel.
Wat dan?
Dit was hier eerder ook al gedeeld.
Lang verhaal, maar hij was met een andere partner de huidige olympisch kampioen, en zij hebben beiden een jaar rust genomen, maar zij wil niet terugkeren naar het wedstrijdtijden, omdat ze structureel onveilig is geweest. En zij beschuldigt hem niet, maar zij waren wel samen en hij heeft haar niet beschermd. Zijn nieuwe partner is de partner van een schaatser die 6 jaar geschorst is, vanwege seksueel misbruik, toen zij al zijn partner was. En het lijkt of die zaken met elkaar te maken hebben.
Ja toch sad. Duitsland was ooit een schaatsland, maar al heel lang niet meer.
Die man lijkt me niet erg gezellig tbh. Maar er is toch maar 1 atleet ziek? Of is er weer een beerput?
Waar kijk jij het kunstschaatsen op? Ik vind het commentaar op de live stream van de NOS niet echt wat toevoegen. Ik hoop ook dat de Amerikanen winnen en gun de Canadezen echt een medaille.
Ja, inderdaad. Maar er schijnen ook heel veel blessures te zijn, die worden gelinkt aan slecht gekwalificeerde coaches en druk. Niet alleen bij het langebaan schaatsen, maar ook bij short track. Als ik het zo snel lees, vermoed ik dat die beerput wel een keer open gaat.
Ik kijk het op Eurosport 1
Oh sorry, net verkeerd geantwoord. Ik kijk HBO, maar vind het commentaar niet altijd wat toevoegen.
Ik heb het ijsdansen helemaal ontdekt deze spelen, maar hoop zo dat het Franse paar geen medaille pakt op de een of andere manier… Ik gun het het Canadese paar echt een medaille!
Ik wilde er toch wat meernover weten. Vond nog dit artikel (wel Duits, maar thank god bestaat er google translate)
Wauw wat prachtig de Canadezen!
Wow dit was echt goed! Als ze nu 1e zijn hebben ze iig een medaille ![]()
Ja echt top!
Zo mooi ook deze Amerikanen, die rok maakt het wel echt af hoor!
Nou gun ik t die Fransen sowieso niet. Maar ik merk dat ik bij de VS wilde blijven kijken en hierbij niet. Het pakt me niet ofzo. Misschien ook omdat zij zo lang is? Al heb ik wel het idee dat deze technisch beter zijn helaas.
Jammerrrr
Heel jammer dit… Ik was helemaal gegrepen door de elegantie van de Canadezen.
Ik vind die Franse vrouw echt prachtig! Wou dat ik haar armen had ![]()