Ik heb het grapje even gemist, wat heeft de coach gezegd?
'Met de gouden medaille op de 500 meter om haar nek ontvangt Femke Kok mooie woorden van Dennis, die het moment aangrijpt om haar in het zonnetje te zetten. āIk denk dat ik namens heel Nederland spreek: we zijn ongelooflijk trots op wat je hebt bereikt,ā zegt hij.
Dennis blikt daarbij terug op een veelzeggend gesprek dat ze eerder samen hadden. āEcht super knap. Op de heenweg hadden wij het erover en toen zei je: ik heb al 23 wereldbekers en 3 wereldtitels wanneer ben ik eigenlijk tevreden? Dan denk je natuurlijk alleen maar met goud. Dat is heel makkelijk gezegd, maar super moeilijk om te doen. Dit is de allermooiste die je tot nu toe hebt.ā
Maar dan pakt hij opnieuw de microfoon. "Ik zat nog even te denken en dacht: wat wil je nog meer? Een ding heeft ze nog niet en dat is een hele leuke vriend.ā Over dat laatste kwam een heleboel kritiek
ik vind alle Italianen op deze spelen zo wholesome
Dit ja, love de Italianen. En gun het Ghiotto enorm, net als Lollobrigida. Mooie atleten.
Ik zie Takagi trouwens nog wel goud pakken op de 1500.
Waarom zitten er eigenlijk steeds zo weinig Italianen op de tribune bij het schaatsen?
Misschien een combinatie van dure tickets en niet van te voren verwachten dat ze het zo goed zouden doen? Ook geen idee eigenlijk in hoeverre schaatsen leeft in Italiƫ.
Ja ik hoorden ze op tv zeggen dat die hal op een plek zit die niet zo rijk is en de tickets erg duur zijn.
hahahah die verklaring van bosker dat ie er niet was omdat ie in de file stond ![]()
![]()
"Ik was snel heen en weer gegaan om me op te frissen, want ik dacht dat we het podium op moesten. "
![]()
Weet iemand waar je het kunstrijden korte kür voor vrouwen live kan kijken?
Edit: ik bedacht me er doen twee Belgische mee dus het is op sporza te zien voor de liefhebber!
Wat is het verhaal van de geleende bobslee van de Nederlanders? Ik kom er net in maar blijkbaar was die slee vanochtend nog bij de Australische vrouwen???
Nederland zette in eerste instantie vooral in op de viermansbob. Daardoor was er weinig tijd en geld over voor de tweemansbob. Toch plaatsen Wesselink en Franjic zich voor de Winterspelen. Dat kwam doordat ze een slee konden lenen van de Australische Sarah Blizzard.
In die slee kwamen de Nederlanders in Sankt Moritz tot de achtste tijd, waarmee ze zich kwalificeerden voor de Spelen. De slee is nu helemaal āNederlandsā met stickers van TeamNL. Dinsdag zal dit weer anders zijn, dan komt Blizzard zelf in actie.
Schijnt gebruikelijk te zijn in het bobsleeen. Een slee is erg duur. Gister in studio olympico werd er het eea over uitgelegd
Duidelijk! Wat leuk dat ze dat gewoon doen hahah
Weet iemand hoe de commentatoren bij het kunstrijden op Eurosport heten? Ik kan dit echt nergens terug vinden.
Ik dacht Maya maar even zoeken leidt naar Haya Leenards in ieder geval denk ik!
Ik kijk het op Eurosport vanuit nl iig
Waarom zie ik hier op Eurosport alleen maar bobsleeƫn? ![]()
Ik kijk het op een sportzender uit Canada. Eurosport en Sporza zag ik bobsleeƫn en HBO max commentaar in een taal die ik niet spreek. (Heb zo een chinese app, dus kan geen instellingen veranderen bij hbo)