Sighel weer achterstevoren over de streep hahahaa de commentator ook helemaal ondersteboven ![]()
Het is mij nu niet helemaal duidelijk of dit nou per ongeluk was of intentioneel.
Nou volgens mij ging ie bijna op z’n gezicht, dus van wat ik zag was het niet bewust haha
Ik denk ook een reddingsactie maar wel een geweldige haha
Haha ja dat dacht ik ook, maar door de commentatoren dacht ik dat hij het express deed. Ging daardoor twijfelen haha
Op nu.nl staat een kop artikel over dat Wout door is naar de kwartfinales. Xandra is inmiddels lang en breed door naar de finales maar daar wordt niet een heel artikel aan gewijd. Hoezo gaat dit toch zo…
Ik dénk omdat de volgende ronde van de 500 meter voor mannen pas op een latere dag weer verder gaat, dat ze er daarom een artikel aan gewijd hebben en dat van Xandra alleen in de liveblog staat (die van vandaag alles bijhoudt omdat de 1000 meter vandaag wordt afgereden). Maar het slaat in principe natuurlijk nergnes op inderdaad
Zo had ik het nog niet bekeken! Ik hoop dat dat er achter zit.
Wel respect voor wat de short trackers op een dag moeten weg schaatsen zeg!
Nu is de kop wel dat zij zo rijdt.
Omggg!
gewoon nog eeeen!
Woooooooo
Wauw zo prachtig weer
Zo gegund!!!
Wauuuw wat een topper is zij!!
lief dat Michelle steeds zo blij kan zijn voor haar zus ondanks de enorme teleurstelling voor haarzelf!
Wauw wat een race weer! Gewoon weer goud ![]()
Waaauw zo mooi!!! Die canadees gaf haar wel op een heel verkeerd moment ruimte haha
Wauw wat een prestatie weer zeg. De shorttrackers zijn echt niet normaal goed deze Spelen
Vind Cees ook echt heerlijk in de analyse, die man is zo bevlogen
We hebben de VS ingehaald op de medaillespiegel ![]()
![]()