Waarom duurt dit ook zo lang. Snap er niks van
Volgens mij zijn ze wel door de gate gevaren, alleen dachten ze dat de gate eerder was (wat dus niet zo was).
Mijn hart kan deze spanning echt niet aan
Ik snap hier echt geen kut van überhaupt niet dacht oke vertrouw op de commentator en die zegt dan ook het niet te weten
JAAAAAA toch goud!! Wat was dit spannend zeg!
Omg jaaa wat goed!
Nu het in beeld staat zal het wel echt zo zijn ![]()
Hoe kan dit nou zo onduidelijk zijn? Hoe moeilijk is het
Maar hoe kan het ook dat ze niet weten waar de finish is?
Gelukkig lijkt het alsof ze het toch gehaald hebben ![]()
![]()
![]()
Ja de beelden waren echt heel verwarrend. Maar zo te zien hebben ze toch goud
Dat vraag ik me ook af! Dit lijkt bijna op de verkeerde baanwissel van Sven Kramer.
Mennnnn wij kijken zonder geluid en alleen de gezichten zien was echt een drama soap kijken in een taal die je niet kent hahahaha - echt verdiend goud!!
Volgens mij hadden ze de goede finish, maar stond deze verkeerd geprojecteerd op het water. En de Zweden en Fransen hadden zeker een medaille op basis van de finish, maar voor de Nederlanders was dit niet duidelijk!
Daarom joelden de Zweden en Fransen.
Edit: dit verhaal klopt niet, wordt later uitgelegd.
Ik heb wel het idee dat ze echt fout finishte in eerste instantie. Dus toen kwamen ze pas als derde over maar dat bleek genoeg
Ja, wordt nu uitgelegd⦠Als de deelnemers het al niet snappenā¦
Uitleg: ze dachten dat ze al gewonnen hadden (verkeerde finishlijn), maar dat bleek niet zo. Toen ze de anderen op de (juiste) finish af zagen gaan, hebben ze een scherpe bocht gemaakt en toch nog gefinisht over de juiste lijn. Niet als eerste, maar als 3e. En dat is genoeg voor een gouden medaille op punten!
Ja ze hadden een andere boot als finish boot aangezien geloof ikā¦
Volgens het commentaar bij de nos zijn ze inderdaad verkeerd gefinisht maar hebben ze vanwege puntenaantal gewonnen
Volgens mij zit de verwarring in een extra, groter, schip wat het finishschip leek maar dus niet het finishschip was. Ik snap ook niet dat er dan een dergelijk boot in de buurt van de finish mag liggen.
Het is kennelijk āonzeā 100e gouden medaille!
komisch dat alle medailles tot nu toe in het water zijn gewonnen haha