Dat vraag ik me ook af! Dit lijkt bijna op de verkeerde baanwissel van Sven Kramer.
Mennnnn wij kijken zonder geluid en alleen de gezichten zien was echt een drama soap kijken in een taal die je niet kent hahahaha - echt verdiend goud!!
Volgens mij hadden ze de goede finish, maar stond deze verkeerd geprojecteerd op het water. En de Zweden en Fransen hadden zeker een medaille op basis van de finish, maar voor de Nederlanders was dit niet duidelijk!
Daarom joelden de Zweden en Fransen.
Edit: dit verhaal klopt niet, wordt later uitgelegd.
Ik heb wel het idee dat ze echt fout finishte in eerste instantie. Dus toen kwamen ze pas als derde over maar dat bleek genoeg
Ja, wordt nu uitgelegd⦠Als de deelnemers het al niet snappenā¦
Uitleg: ze dachten dat ze al gewonnen hadden (verkeerde finishlijn), maar dat bleek niet zo. Toen ze de anderen op de (juiste) finish af zagen gaan, hebben ze een scherpe bocht gemaakt en toch nog gefinisht over de juiste lijn. Niet als eerste, maar als 3e. En dat is genoeg voor een gouden medaille op punten!
Ja ze hadden een andere boot als finish boot aangezien geloof ikā¦
Volgens het commentaar bij de nos zijn ze inderdaad verkeerd gefinisht maar hebben ze vanwege puntenaantal gewonnen
Volgens mij zit de verwarring in een extra, groter, schip wat het finishschip leek maar dus niet het finishschip was. Ik snap ook niet dat er dan een dergelijk boot in de buurt van de finish mag liggen.
Het is kennelijk āonzeā 100e gouden medaille!
komisch dat alle medailles tot nu toe in het water zijn gewonnen haha
Wow zagen jullie die ruzie bij judo?
Judo is wel echt een teleurstelling zeg.
We gaan toch altijd via het water naar ons werk/school etc.?
Dat was een aantal jaar geleden gezegd door een Amerikaanse presentatrice toen NL veel won met het schaatsen, want NLers gaan in de winter altijd schaatsend naar hun werk.
Ja, die Georgiƫr spoorde echt niet
Jaaa wtf was dat voor een agressie? Slechte verliezer, die Georgiƫr. Ik vraag me af of hij hiervoor gediskwalificeerd zal worden.
Ik zit ook helemaal in dat 3 tegen 3 basketbal? Nooit gedacht dat ik dat leuk zou vinden
Ja echt heel leuk om te kijken, lekker snel en veel actie!
Als ze het over de Litouwers hebben denk ik de hele tijd dat ze het over Lee Towers hebben
Deze 3x3 wedstrijd was zo spannend!!