Olympische en Paralympische Spelen #2

Wow zagen jullie die ruzie bij judo?

2 likes

Judo is wel echt een teleurstelling zeg.

1 like

We gaan toch altijd via het water naar ons werk/school etc.? :crazy_face:

Dat was een aantal jaar geleden gezegd door een Amerikaanse presentatrice toen NL veel won met het schaatsen, want NLers gaan in de winter altijd schaatsend naar hun werk.

5 likes

Ja, die Georgiër spoorde echt niet

1 like

Groetjes vanaf het hockeyveld

26 likes

Jaaa wtf was dat voor een agressie? Slechte verliezer, die Georgiër. Ik vraag me af of hij hiervoor gediskwalificeerd zal worden.

1 like

Ik zit ook helemaal in dat 3 tegen 3 basketbal? Nooit gedacht dat ik dat leuk zou vinden

6 likes

Ja echt heel leuk om te kijken, lekker snel en veel actie!

1 like

Als ze het over de Litouwers hebben denk ik de hele tijd dat ze het over Lee Towers hebben

15 likes

Deze 3x3 wedstrijd was zo spannend!!

1 like

Dat was nog even spannend in die laatste seconden!

1 like

Ja dat is hij, mag niet meer naar de herkansingen!

2 likes

heet dat paard nou echt IQ van het steentje?

edit; ja

2 likes

Ik vind het commentaar bij surfen op hbo wel heel leuk! Je kan ook vragen stellen via insta dm, dus ze leggen heel veel uit.

Ik vind roeien ook echt leuk om te kijken. Elk keer denk je dat het een gelopen race is en dan komt iemand ineens met een eindsprint. En het duurt ook niet te lang dat is ook fijn. :joy:

1 like

Golf vind ik tot nu toe wel het meest oninteressant om naar te kijken

3 likes

ik vind handbal dus niet per se oninteressant, maar wel vervelend om te kijken

idk, net te snel, te lang, vervelende vloergeluiden, te veel goals

live vast veel leuker

1 like

Ik krijg echt rillingen als ik denk aan die plakkerige handbal :face_vomiting:

3 likes

Ik vind handbal juist heel fijn om te kijken omdat het zo snel gaat, haha. Kan dan wel echt gefocust blijven kijken. (En het intussen jammer vinden dat ik vroeger niet op handbal mocht van mn moeder)

1 like

NL helaas net 4e bij het springen! Zelfde puntenaantal als Frankrijk maar in totaal net iets langzamere tijden. Zo zonde. Wel goede hoop voor nog individuele medailles!

6 likes

Ik kan geen d’r op en d’r over meer horen