Olympische en Paralympische Spelen #2

Dat was nog even spannend in die laatste seconden!

1 like

Ja dat is hij, mag niet meer naar de herkansingen!

2 likes

heet dat paard nou echt IQ van het steentje?

edit; ja

2 likes

Ik vind het commentaar bij surfen op hbo wel heel leuk! Je kan ook vragen stellen via insta dm, dus ze leggen heel veel uit.

Ik vind roeien ook echt leuk om te kijken. Elk keer denk je dat het een gelopen race is en dan komt iemand ineens met een eindsprint. En het duurt ook niet te lang dat is ook fijn. :joy:

1 like

Golf vind ik tot nu toe wel het meest oninteressant om naar te kijken

3 likes

ik vind handbal dus niet per se oninteressant, maar wel vervelend om te kijken

idk, net te snel, te lang, vervelende vloergeluiden, te veel goals

live vast veel leuker

1 like

Ik krijg echt rillingen als ik denk aan die plakkerige handbal :face_vomiting:

3 likes

Ik vind handbal juist heel fijn om te kijken omdat het zo snel gaat, haha. Kan dan wel echt gefocust blijven kijken. (En het intussen jammer vinden dat ik vroeger niet op handbal mocht van mn moeder)

1 like

NL helaas net 4e bij het springen! Zelfde puntenaantal als Frankrijk maar in totaal net iets langzamere tijden. Zo zonde. Wel goede hoop voor nog individuele medailles!

6 likes

Ik kan geen d’r op en d’r over meer horen

Die muziek bij beach volley steeds tussendoor

:speaking_head: DAME MÁS GASOLIIIINAAA :speaking_head: :dancer:t2:

6 likes

Meer mensen die door de olympische spelen echt zin krijgen om weer eens nieuwe sporten uit te proberen? Ik heb al allemaal verenigingen bij mij in de buurt opgeslagen :grimacing:

15 likes

Zo wat zijn de beachvolleybal dames goed tegen brazilie! Jammer dat de nos wegzapte

2 likes

Jaaa vind ik ook. NOS zapt sowieso wel vaak op -eigenlijk heel leuke- momenten weg.

Lang leven HBO :pray:t2:

3 likes

Ik kan nu ook geen atletiek kijken omdat NOS kiest voor een eindeloos durende tennis wedstrijd 🫠

8 likes

Nu blijven ze bij tennis, terwijl Siffan een heat aan het lopen is. Ik denk dan, schakel even… die tenniswedstrijd duurt nog wel even. Maar goed. Ik kijk wel HBO.

7 likes

Precies dit

2 likes

Tennis is wel echt spannend hoor, ze zijn fantastisch teruggekomen van een achterstand

4 likes

Nou, echt. Eurosport zendt ook die eeuwige tenniswedstrijd uit en VRT de hockeywedstrijd. Ik had ook speciaal voor de atletiek mijn tv aan gezet

Edit: bij een andere VRT nu wel de atletiek gevonden 🥹

1 like

Jammer!

Tennis nu wel voorbij dus haha

Edit: en nu eindelijk gregory sedoc in “actie” :heart_eyes: mijn fav commentator

4 likes