Olympische en Paralympische Spelen #2

Nee be gewoon een beetje dom en een slecht geheugen.

Shorttrack ben ik in 2018 “fan” va geworden.

De ik ken de spelen zonder Fontana niet is ook overdreven. Ik ken shorttrack zonder Fontana niet

Haha aw Xandra loopt even leeg

1 like

ahhh itzhak de zitzak het is m echt gegund

4 likes

Shorttrack | Oog van Sellier is oké - Evenaring Nederlands record met achtste goud • Winst voor shorttrackmannen op de aflossing

Gelukkig is haar oog oke! Dit had nog veel naarder kunnen aflopen pffff

7 likes

Melle en Teun hebben echt goed haar man. Ik denk dat steeds als ik ze zie

5 likes

Nou als je op de OKT matrix afgaat dan is de massastart bij de mannen dé kans op goud want die stond daar op 1 en bij de vrouwen op 3. Interessante is wel dat die medaillekansen gebaseerd zijn op de uitslagen van de Worldcups en WK en dat toen volgens mij meestal Bart Hoolwerf met Jorrit Bergsma heeft gereden en die eerste is er dus niet bij dit keer.

Ik denk zelf dat Jorrit wel kans maakt en Marijke en/of Bente ook maar dat ze geen favorieten maar meer outsiders zijn.

3 likes

Die mannen ook allemaal zo sympathiek en ook Melle meteen weer de thuisblijvers en gepensioneerde shorttrackers bedanken 🫶🏻

8 likes

Ja ik blijf het zeggen dat deze shorttrackploeg alles heeft wat de langebaan niet heeft :joy:

9 likes

Sorry voor alle dubbelposts maar ik blijf het fascinerend vinden hoe in de shorttrack de relay eigenlijk dé belangrijkste wedstrijd is en hoe bij het langebaanschaatsen eigenlijk niemand de teamonderdelen (ploegenachtervolging, massastart en de niet-Olympische teamsprint) interessant vindt. En ik snap dat dit o.a. met de ploegencultuur in Nederland te maken heeft.

8 likes

die oude man doet wel zijn best met die capuchons

1 like

Haha zo schattig al die mannen met die mascotte knuffeltjes in hun handen :joy: één Italiaan hing 'm in zijn medaille, liet dat zien aan zn teamgenoten en nu hebben drie van de vier het knuffeltje in de medaille handen haha - love it

7 likes

Hé Jens heeft geen capuchon aan z’n jas?

3 likes

Terug naar een kernploeg!! :older_woman:t2:

1 like

be like Jens :sparkles:

hij heeft al ervaring natuurlijk en denkt dat gaan we niet nog een keer doen

8 likes

Waaaarom haalt de rest die stomme cappuchon er niet af zoals jens :rage:

2 likes

Als je genoeg goud haalt mag als bedankje die verrekte capuchon eraf

11 likes

De capuchon kan van de jas afgehaald worden alleen hebben de meesten dit niet gedaan.

3 likes

Je zal ook maar 4(!) medailles winnen op de Olympische Spelen. Doe eeeeeven normaal hoor.

12 likes

Wat zullen ze eigenlijk met al die selfies doen? Ik zie na elk huldiging dat er een foto wordt gemaakt maar volgens mij zijn ze nergens terug te zien. Of heeft iemand ze al ergens voorbij zien komen?

4 likes

Volgens mij is die selfie vooral reclame voor Samsungs fliptelefoon, wordt ook zo duidelijk op ingezoomd de hele tijd…

3 likes