haha oh ik zit dit nu ook te kijken maar dit is echt te pijnlijk om aan te zien :’)
Ja bizar. Heel onaardig. Tijdens het commentaar geven vond ik ze ook al heel negatief.
Je hebt kans dat er 2 streams zijn en ik kan me ook bijna niet voorstellen dat tijdens de roeifinales wielrennen als zo spannend is dat ze niet kunnen overschakelen, haha
Niet normaal! Hele rare verslaggever.
Denk wel een combinatie van pittige vragen en het gebrek aan mediatraining bij deze directeur. Hij gaf ook echt slappe antwoorden, dat is voer voor zo’n verslaggever om door te duwen. Het blijft tv hè
Nederland uitgeschakeld in volleybal. Hebben volgens mij vier setpoints laten gaan. Echt zonde.
Medaillekansen zenden ze eigenlijk altijd uit, dus 99% zeker dat ze het roeien live gaan laten zien
We liggen gewoon weer zij aan zij met de Britten bij het roeien
Ik huil zelden maar zo’n huldiging van Florijn en ik zit met kippenvel en tranen haha, wat is (top)sport toch mooi
Nou vond het inderdaad wel terecht hoor. Hij stond er ook als een zak hooi. Denk dat zijn houding en gebrek aan leiding een weerslag hebben gehad op het team.
Nou ik vond dat ie best wel hand in eigen boezem stak. Vind de OS niet echt de plek voor heftige sensatie tv eigenlijk.
Heftige sensatie tv is wel wat overdreven… hij stelde kritische vragen, als je deze functie hebt kan je die verwachten.
Ik vind het wel goed dat de sportjournalisten kritische vragen stellen. Dat was lang niet altijd het geval. En deze man had slechte antwoorden. Maar er waren ook vragen die op de man speelde, waar je je maar moeilijk tegen kan verdedigen. Zoals “Waarom heb je dan niet met de vuist op tafel geslagen en gezegd, it’s my way or the high way?”. Alsof dat de beste methode is. Dat is echt een slechte vraag, die niet duidt op een beetje journalistiek niveau. Dat was mijn grote probleem met het interview.
Ik vind sowieso al die interviews stom en zap dan ook vaak weg naar een andere zender
Overdrijven is ook een vak
Voor ons vandaag de laatste dag met sporten met gekochte kaarten. Vanochtend naar handboogschieten geweest. Heel leuk om een keer te zien.
Gisteravond nog naar beachvolleybal geweest, wat een vet stadion is dat! We zaten helaas met onze rug naar de Eifeltoren, maar dan nog, echt de vetste locatie van deze Spelen.
Nu door naar Montmartre om Mathieu naar de finish te schreeuwen. En dan vnv huldigen in het TeamNL huis.
Heel veel plezier nog vandaag!!
Geniaal. Ik vind het alleen jammer dat ik zn commentaar voor nbc nergens kan zien
zeilen
- leuke olympische sport
- nee doe maar iets anders
0 stemmers