Olympische en Paralympische Spelen #2

18 likes

Oh ik vond dit mega lief juist!

2 likes

Ja ik had ook verwacht dat Floor mocht turnen eigenlijk. Er zijn ook wel een aantal junioren en eerstejaars senioren die goed zijn, dus voor de volgende Olympische spelen is dat nog een optie!

1 like

Vandaag starten de volleybalvrouwen, zin in! Heb ze de laatste jaren niet echt meer gevolgd maar ik weet dat er veel nieuwe en jonge speelsters bij zijn gekomen, dus ik ben benieuwd of ze het gaan redden in hun loodzware poule.
Gisteren heb ik wat delen van andere wedstrijden gekeken en het blijft toch wel mijn lievelingssport denk ik, kijk ook echt uit naar wedstrijden tussen bijv. Serviƫ, VS, Braziliƫ waar het hard tegen hard gaat <3

4 likes

Alweer dag 3/16 en voor vandaag staat er een hoop water op de planning. Er wordt gezwommen, geroeid en waterpolo gespeeld. :ocean:
Ook starten de volleybalvrouwen met hun toernooi en maakt Chelsey Heijnen vanavond haar Olympisch debuut in het boksen
Ik las dat het lang geleden is dat het zo ā€˜lang’ duurde voordat Nederland zijn eerste medaille behaalde en ook vandaag zijn de kansen niet heel hoog voor het eerste eremetaal. In de paardensport gaat er gesprongen worden op zowel teamniveau als individueel en als Julie Beurskens in de finale weet te komen van de -57kg categorie bij het judoĆ«n dan zou dat een eerste plak kunnen betekenen.

Er staat overigens wel ā€˜n foutje in het schema, de roeien acht vrouwen nemen niet deel aan deze Spelen.
Veel kijkplezier maar weer vandaag!

12 likes

Aan het support zal het niet liggen! Zitten nu in de trein richting Champ des Mars voor het judo.

Wat betreft die medailles was het in 1996 voor het laatst en toen was de eerste een judo medaille. Dus laten we daar vandaag weer op hopen!

11 likes

tof veel plezier!

Volleybal is leuk vandaag :partying_face: heerlijk wakker worden zo

dat volleybal is leuk en spannend! Eerste set hebben ze zo goed gespeeld. Hopelijk houden ze het vol.

Ik was 2 weken geleden bij de uitzwaaiwedstrijd en toen leek het nog erg tam allemaal.

Verbaasd me dat Buijs niet in de basis staat maar Knollema. Knollema doet het wel heel goed.

6 likes

Wow wat een dikke winst die tweede set!
Kan helaas niet echt kijken tijdens werk dus was helemaal verbaas over deze uitslag haha

Waar is volleybal gebleven op hbo? Mijn stream is overgegaan op beachvolley

Edit: is alweer terug

1 like

En nu valt de stream bij NOS weg :cry:

Edit: oke alles doet het weer. Zo spannneeeeeend

1 like

Als je Willy zo ziet juichen zou je toch ook niet denken dat hij de koning is

6 likes

Volley is spannend! :star_struck::star_struck:

Even een grapje tussendoor haha

20 likes

Jeetje wat spannend!

1 like

Koppie erbij houden dames :heart: ze kunnen echt wel winnen

2 likes

Fuuuuuuuucckkkkk wat zondeeeee

Ah fuuuuck wat spannend

DAMNIT

Ze moeten ook nog tegen Italie, en dat wordt ook onwijs pittig.

Wat lijkt me scheidsrechter zijn toch een kutbaan