Olympische en Paralympische Spelen #2

Haha ja zit je dan in je kloterige hoge stoel te staren naar dat net en die vingers

3 likes

En het vooral voor 50% van de mensen het dan af en toe fout te doen haha, wat een gedoeeee. Dikke huid moet je hebben

Echt unbelievable hoe gelijk het op gaat :hot_face:

4 likes

Pff ik heb gewoon hoofdpijn van de spanning? :joy:

1 like

Oh nee!!

Dit had ik zo niet verwacht na de eerste set :sweat_smile:

1 like

Tegen Italiƫ en Turkije achtte ik ze in eerste instantie eigenlijk al kansloos, maar wie weet kunnen ze tegen Italiƫ toch nog wat punten pakken.
Dominicaanse Republiek is ook mega sterk, maar zou daar nog wel de grootste kans op winst verwachten.

1 like

De volleybaldames beginnen heel sterk tijdens hun wedstrijd tegen Turkije en komen met 2-0 in sets voor te staan, helaas kunnen ze het niet over de streep trekken en uiteindelijk winnen de Turken met 2-3 de wedstrijd. Het volley wordt gespeeld in poules dus Nederland heeft nog kansen om later in de poule nog overwinningen binnen te slepen.

Judo Julie Beurskens (tot 57kg), de wedstrijd gaat vrij gelijk op maar helaas loopt ze tegen 3 straffen aan waardoor haar Duitse tegenstander de wedstrijd wint. Haar toernooi zit er op na de eerste ronde (round of 32). Helaas @Mrs.Fraser je aanmoedigingen hebben niet geholpen :frowning:

In het zwembad tikt Kira Toussaint (59.84) in haar heat als 3e aan en
Maaike de Waard (1.00.12) als 5e in haar heat. Allebei de zwemsters zijn door naar de halve finale die vanavond op nog op het programma staat – rond 21.00u

Beachvolleyballers Stefan Boermans en Yorick de Groot winnen hun groepsduel tegen Spanje met 2-0

De mannen-acht heeft bij het roeien een tweede plaats behaald in de kwalificaties voor de finale. Alleen de nummer 1 ging direct door dus ze zijn aangewezen op de herkansingen die zullen plaatsvinden op 1 augustus.

De wedstrijden bij het zeilen zijn wederom uitgesteld omdat er te weinig wind staat, ze hopen vanmiddag dat de wind nog aantrekt en dat de wedstrijden toch gevaren kunnen worden.

5 likes

Wat doen ze eigenlijk al de wind helemaal niet meer komt? 🫢 of met skaten bijvoorbeeld als het alleen maar zou regenen…

Ik ben op werk en ben aan het kijken naar de basket bij de dames en Nadal-Djokovic begint binnenkort.

Dit ben ik nu ook tijdens mn werk aan het kijken, heerlijk op de achtergrond!

Onhandig dat ze beiden een rood shirtje en witte broek aanhebben!

5 likes

Inderdaad! Djokovic moet verplicht zijn pet ophouden! :joy:

2 likes

Wat helpt: Djoko heeft een witte cap!

Wat een match, Nadal is aan het afzien. Je kan gewoon zien dar Djokovic in betere fysieke vorm is.

3 likes

Gewoon de naam van wie ze supporten, of Lets go rafa Lets go oid. Is eigenlijk altijd wel bij tennis

1 like

Ik ben geswitcht naar mannen mountainbiken, vond de verdedigend kampioen Tom Pitcock zo sympathiek overkomen in de documentaire over de tour de france. Hij lag voor, kreeg pech en vervolgens stond zijn team niet klaar voor een bandenwissel, zo zuur!

1 like

Het is normaal wel stiller tijdens de wedstrijd en zeker wanneer de spelers moeten opslaan. Je mag supporteren maar niet te uitbundig, denk dat ze het door de vingers zien met de olympische spelen.

3 likes

Moet hieraan denken

2 likes

Jeetje ze maken het wel spannend bij Tennis!

1 like

Was toch nog echt spannend, hele leuke wedstrijd!

1 like