Huhhh wat gebeurd er nu met Klaver?
Ik heb het even voor je opgezocht maar Mexico is uiteindelijk overall 7 geworden.
Vandaag waren zij 5e en gisteren zelfs 3e. Eergisteren waren zijn 8e met een flinke achterstand. Wat uiteindelijk maakt dat zij dus relatief laag geëndigd zijn.
Pfoe stel je voor dat ze gediskwalificeerd was
Maar ik snap nog steeds niet wat ze verkeerd deed??
Ze ging niet leek het. Terwijl anderen gingen, ging zij nog even klaarzitten ofzo leek het.
Ze ging zitten ipv dat ze bij de start wegging, de commentator zei dat het ging over dat ze het te lang vond duren? Gisteren gebeurde er ook zoiets en toen stak een van de atleten haar hand op toen haar startblokken niet goed waren, toen werd er ook afgeschoten en meteen weer gestopt want ze had wel op tijd haar hand op gestoken. Ben benieuwd of ze dadelijk nog een kort interview geeft.
Het zag er moeizaam uit ook
Balen zeg⊠denk niet dat ze het op basis van tijd gaat redden
Ja echt al stroop vond ik het lijken, vooral op het laatste stuk
Zo zonde van die rare start ook, dat zal vast niet helpen voor je mentale gesteldheid
Ging die Canadese nou twerken?
Zooo die paar keer zuchten, je zag de stress wel.
Nog één halve finale, maar deze halve finale heeft Klaversâ tijd in elk geval overleefdâŠ
Want de snelste niet-gekwalificeerde, plaatst zich alsnog?
2 tijdsnelste die niet automatisch gekwalificeerd zijn geloof ik!
Edit: het was er maar eentje
Ah zonde, geen finale voor Lieke Klaver!
Zo dat was echt van iedereen, behalve die uit de Dominicaanse Republiek, een zwakke halve finale op de 400 zeg. Wat een slechte tijden.
Wordt een beetje een mehhhh finale denk ik, hoop dat die Dominicaanse goud pakt en met meer concurrentie niet weer joggend over de finish komt.
Lees op de NOS dat ze geen interview wil geven omdat ze nog te emotioneel is na het missen van de finale. Fijn dat dat ook een optie is
Wtf die Hall net bij de 400m mannen. Waar kwam die gast nou ineens vandaan?! Ook echt sneu voor die Brit die al dacht dat ie er al was.
Ja echt zonde, maar een 400 in een 4x400 kun je niet vergelijken met een gewone 400 vanwege de flying start