Olympische en Paralympische Spelen #2

In de steeplechase 3000 meter is een Ethiopische atleet, wereldrecordhouder Girma, echt heel naar gevallen over een hindernis. Hij was meteen kocked out en werd weggedragen en er is nog geen nieuws over hem. Zag er echt heel heftig uit.

Hoop echt dat hij oké is :pray:t3:

1 like

Hier verbaas ik me wel vaker over bij sporten/sporters. Dan maken ze klappers met hun hoofd en dan zie je ze gewoon groggy zijn en mogen daarna gewoon door.

2 likes

Oh vandaar dat er dns stond? Wat erg! Ik hoop ook dat alles oké met hem is :pray:t4:.

1 like

Openwaterzwemmen in de Seine :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face: :nauseated_face:

Hopelijk houdt Van Rouwendaal er een medaille aan over, dan is die gorigheid nog wat waard. Ze ligt nu tweede.

8 likes

Het is Nafi Thiam dag :dancing_women: :dancing_women:

2 likes

Wel echt vet hoor, Sharon van Rouwendaal wordt - als ze het podium haalt - de eerste openwaterzwemmer ooit die drie Spelen achter elkaar op het podium staat. Wat een machine.

15 likes

De Cubaanse worstelaar heeft 5 Spelen naeen een gouden medaille en heeft op z’n 41 na de winst zijn pensioen aangekondigd. 20 jaar goud.

11 likes

8 likes

Wat een prestatie van van Rouwendaal, nu al!

Ik word echt al moe van de gedachte om 2 uur lang zo hard te zwemmen, ik kan echt nergens zo moe van worden als van zwemmen (in open water vooral) haha.

2 likes

Woooow!

2 likes

Mooie actie!

2 likes

Wauw wat een goede zet!

Ooooh dit zou toch zo vet zijn, als ze weer goud pakt! Zo spannend weer

1 like

Pff vind dit toch wel spannend nog

Oooh zo spannend

Laat die finish maar komen pfff

Wauw, wat een prestatie!!!

1 like

Yes!!! :1st_place_medal: :1st_place_medal: :1st_place_medal:

1 like

Wat knap!! Gewoon 2 uur zwemmen in die (vieze) Seine

Mijn god ik heb al spierpijn van een kilometer zwemmen. Wat een beest!

2 likes