Yesssss!!!
Oke ik jank nadat ze die tattoo van haar overleden hondje kust
Je bent niet de enige, haha
Ik ook, maar ik gooi het op zwangerschapshormonen ![]()
![]()
Edit: oké ben niet de enige zo te lezen haha
Ik ook! Of mân PMS.
Echt hoe vaak ik jank met de OS is ook niet meer op 1 hand te tellen
Oh wat een geweldige prestatie dit!
Ik ook niet, behalve de diepe liefde voor een hond, maar die van mij is niet ziek en pas een jaar oud, dus niks om te janken.
Echt geweldig! Ik denk dat het haar nu allemaal niet meer uitmaakt of ze ziek wordtâŠ
Echt zoooo knap!!!
Zo blij voor haar!
Wauw wat heeft ze het goed gedaan. En die laatste actie was zo goed ingezet ook!! Ze was echt oppermachtig
Ik heb bij veel wedstrijden het gevoel dat er nog een diskwalificatie kan komen of een andere stomme fout of onverwachte beslissing waardoor we toch net niet gewonnen hebben oid. Heel vervelend en extra spannend haha. Hebben jullie dat ook?
Mwah niet perse eigenlijk!
Ik had dat wel heel sterk met het EK, eerst de var aankijken
en dan pas écht durven juichen.
Bij veel Olympische sporten zie je het mogelijk wel aankomen
hoop zo dat Bol m pakt vanavond, vind dat gelovige Amerikaanse gezwets van mclaughlin zo cringe ![]()
NRC heeft een profiel geschreven over haar, en daar staat ook dat ze de topsport ziet als middel om een âpodium te geven aan Gods woordâ.
Vind het wel echt jammer dat de planning zo is, dat Nadine Visser niet mee kan lopen. En Maayke Tjin A-Lim zou denk ik ook veel kunnen betekenen. Dan hadden we wel wat meer kans gehad denk ik!
sporza hun livr commentaar komt er niet meer door. Ik ben naar beeld zonder geluid aan het zien. Zo vervelend!
Ik kijk nu hoogspringen, maar dat commentaar op nos? Toen johnson-thompson er onder dook, dat hoogspringers zo voorzichtig zijn want âstel je voor een pijntje of je hamstringetjeâ. Alsof het tere bloempjes zijn, of mis ik iets in deze sport?
Wel mega spannend voor thiam!
Omdat ze hierna nog 5 onderdelen moeten.
Ja maar die verkleinwoorden??
Joosje Burg heeft haar neus gebroken door die tik in haar gezicht tijdens de halve finale. Ze mist daardoor de finale. Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat ze haar gisteren terug het veld in hebben gestuurd.