Wanneer zal de eerste medaille komen?
Ik heb hbo max genomen om alle sporten te zien!! Werd echt gek van npo die weinig variatie in sporten uitzend!
Bij gebrek aan HBO Max zap ik de hele dag langs Eurosport, VRT, BBC, de Duitsers en de Fransen. Kom je ook een eind. Maar HBO is wel ultiem ja
Nou triathlon van de mannen is al verplaatst naar woensdag vanwege de waterkwaliteit van de Seine
Ik denk pas morgen of overmorgen eerlijk gezegd. Vandaag is er slechts 2x medaillekans met 2 judokaâs. Wel goede kans met Joanne van Lieshout die regerend wereldkampioen is, maar het kan in judo natuurlijk altijd onvoorspelbaar zijn. Dus hopelijk vandaag al.
Weet iemand hoe lang de WAG team finale zou moeten duren? Start om 18:15, en ik zou denken een uur of 2, maar ik vind het niet meteen terug.
Edit: ik bedoel het vrouwen turnen voor de duidelijkheid!
Volgens mij duurt het inderdaad tot half 9.
Echt stom, moet precies om half 9 ergens zijn dus ik vrees dat ik het einde moet missenâŠ
Ja meestal duurt het ongeveer 2 uur
oh nee wat zonde voor Van LieshoutâŠ
This didnât age well
Ik had vanochtend opeens het besef dat deze eerste dagen over twee weken echt allemaal van die âohja-momentjesâ bevatten. Dat we dan aan het eind van de Spelen gaan bedenken âOhja, dat was ZO kut met judo/ zwemmen/ mountainbikenâ. Hopelijk dan âondergesneeuwdâ door meerdere wel behaalde medailles, haha
Heel simpel gesteld âspoeltâ het vuile water nu met de stroming weg. Als je maar lang genoeg wacht wordt het water dus vanzelf schoner. Tenzij het weer gaat regenen, dan wordt er weer vuil water gestort. Het is dus afwachten hoe snel het opschoont. Stomme is dat die monsters altijd x aantal uur op kweek moeten, dus ze hebben vanochtend uitgesteld op basis van een monster van (uit mijn hoofd) 36 uur geleden. Zou zomaar kunnen dat de waarden op dit moment alweer lager zijn.
Ik ga echt lachen als we met nul medailles eindigen.
Onze camping ligt aan de Seine en als ik die ruik, geloof ik nooit dat ie schoon genoeg is
Zo ik heb eindelijk tijd om de spelen te kijken. Net ingevallen in het tweede kwart van onze hockeymannen <3
Het ligt gewoon aan Schoof. Onder Rutte en Balkenende werden wel veel medailles gehaald!
Ik snap niet waarom die triatlon per se in de Seine moet plaatsvinden. Bij de NOS zeiden ze dat het ook bij de roeibaan kon als plan B.
Is dat niet voor het openwaterzwemmen? Bij de triatlon moet dan ook de rest van het parcours aangepast en dat is weer ingewikkeld met afzettingen e.d.
Maar als je kijkt naar bijvoorbeeld deze voorspelling moeten heel veel onderdelen waar een medaille wordt verwacht natuurlijk ook gewoon nog komen.