Olympische en Paralympische Spelen #2

ik ga dit missen!

5 likes

Ik heb nu al zin in de winterspelen :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Thuiswerkdagen zijn nu nog beter met de Olympische Spelen op de achtergrond. Sowieso fijn dat het nu gewoon in onze tijdzone was. Over 4 jaar wordt kijken dan weer een stuk lastiger :(.

4 likes

Zoveel respect voor al die atletes op de zevenkamp! Echt knap om zoveel events in twee dagen te doen, zo allround en zo vet om te zien.

3 likes

Echt!

En wat is Anna Hall ook KNAP. Echt verliefd op haar en nog tig andere atletieksters. 🫶🏼

1 like

@instantramen

8 likes

Zo ik had dat gister met Anna Cockrell. Toen zij op kwam zei ik alleen maar: “Wow.” Haha toen iedereen het had laten bezinken waren we het erover eens dat ze bijna niet menselijk er uit zag zo perfect :heart_eyes: echt prachtig gezicht en haar lijf dat er zó sterk uit ziet

6 likes

knap van nadine visser!

5 likes

Maar over 2 jaar wel weer fijn!

1 like

Ja wow wij zeiden echt precies hetzelfde !!

1 like

Nafi die gewoon 54m haalt bij het speerwerpen. Zo spannend, Noor is goed op weg voor een bronzen medaille.

16 likes

heel botswana krijgt een dag vrij omdat ze hun eerste goud hebben gewonnen hahaha

60 likes

Ik vind de zevenkamp zo knap. Je moet dan zo van alle markten thuis zijn. Kan me ook niet voorstellen hoe hun trainingsschema eruit moet zien. Net bij dokter ook, dan zie je dat die wat fragieler gebouwd is in het bovenlichaam tov andere vrouwen en dat zie je dan ook terug in haar worpen.

Edit: dit besefte ik me later pas, een hoop sporters die meedoen aan de Olympische spelen moeten noodgedwongen er naast ook werken omdat het anders financieel niet haalbaar is. Zo ontzettend knap allemaal

3 likes

Ik zie nu voor het eerst wat terug van basketbal, maar maken die schoenen altijd zo’n irritant geluid?? Niet voor mensen met mysofonie :joy:

2 likes

En de winterspelen daarna (2030) ook, in de Franse Alpen zag ik

Ja, dat piepende geluid is heel typisch voor basketbal.
Met publiek erbij wordt het flink gedempt, anders is het veel feller aanwezig.

4 likes

België speelt tegen Argentinië (hockey om brons) dus nu moet ik noodgedwongen voor België juichen :smiling_face_with_tear:

3 likes

Jeetje wat is Lavreysen toch in goeie vorm

4 likes

haha het lijkt me zo kut om in een onderdeel te zitten waar er iemand ZO veel beter is dan de rest (mclaughlin, lavreysen, duplantis)

heb beetje medelijden met die brit hij wordt altijd 3e hahaha, maar vroeger werd ie altijd heel gefrustreerd maar inmiddels erbij neergelegd dat goud niet haalbaar is :joy:

3 likes

oh ik haat shoot outs bij hockey.

2 likes