Olympische en Paralympische Spelen #2

Fijn dat ze breaking nog even uitleggen. Wist echt niet wat ik moest verwachten.

6 likes

ik snap echt niet dat dit een olympische sport is geworden maar het is wel lekker obscuur hahaha

edit: omg snoop

3 likes

Ohhh het is echt een battle ook joh

1 like

Is ook maar eenmalig Olympisch geloof ik, of heb ik dat verkeerd begrepen?

Het is wel leuk om eens te zien maar het voelt toch niet helemaal als een sport wat op de Spelen hoort

Nee ik vind breakdance en skateboarden niet thuishoren op de Olympische spelen :older_woman:t2:

Sowieso zijn jurysporten lastig, vind dat we eigenlijk ook van schoonzwemmen, duiken, ritmische gymnastiek afmoeten.

1 like

kijkt iemand breakdance? met commentaar van voormalig olympiër juvat

Ja ik vind het er zo dom uitzien :joy::joy:

3 likes

ja ik probeer het een kans te geven maar het pakt mij niet

3 likes

Ik weet niet zo goed waar ik precies naar moet kijken :sweat_smile:

1 like

Sorry er ligt nu een 40 jarige Australische vrouw op de grond te kronkelen :joy::joy::joy::joy:

Ze ziet er meer uit alsof ze een exorcism ondergaat dan dat ze danst.

8 likes

hahahahahahah dit is toch wel goud he

1 like

Ja sorry maar hoe heeft zij zich geplaatst :joy: ik denk dat ik dit ook zou kunnen na iets te veel drank

6 likes

Ja dat denk ik eigenlijk ook altijd als ik mensen moderne dans zie doen.

Maar dat ze hier dan langs de kant moeten staan en sassy naar hun tegenstander proberen te doen :joy::joy::joy::joy: ik ben echt aan het lachen

Ging ook heel goed op vrouwelijke Eminem uit Litouwen die probeerde haar Bring it On! imitatie te doen.

5 likes

hoezo denk je dat?

7 likes

Ik denk dat Anja van BBvolliefde dit ook kan

3 likes

Ja als ik het zo terug zie denk ik dat het nuchter ook nog wel moet lukken

3 likes

sorry echt heel flauw, meedoen is belangrijker dan winnen maar dit was echt ontzettend slecht

1 like

Hahaha ik pies in m’n broek :rofl::sob:

1 like

Hoe vaker ik er naar kijkt hoe meer ze er uitziet of ze meedoet aan Hints en deze chipszakafsluiter van de IKEA wil uitbeelden

13 likes

1 like