Olympische en Paralympische Spelen #2

Ik kan van veel sporten nog ergens wel snappen waarom zr olympisch zijn, maar dit snap ik echt niet

3 likes

Ik heb India vorig jaar op een festival gezien, toen was ik echt al zwaar onder de indruk. Wat een groot verschil met haar tegenstander zeg, echt knap

6 likes

Het is vooral ook zo gaar omdat je weet dat de grootsten de olympische spelen echt niet als hun podium kiezen. Bij zwemmen weet je dat het de snelsten van de wereld zijn, bij dit soort sporten zijn het vooral de besten binnen het gereguleerde circuit.

Ook dat je aftrek kan krijgen voor een pistooltje. Het is een breakdance battle. Waaaarom moeten we dit versuffen.

6 likes

ja doei gert!

3 likes

toch een beetje huiverig hiervoor hoor, Richardson is wel heel goed :tired_face:

1 like

Voel toch ook wel beetje spanning hiervoor

1 like

Zolang je niet aan turnen komt, fine by me.

Heh, Juvat Westendorp?

1 like

haha ja die ja (was sarcastisch, ik kreeg er so you think you can dance vibes van ipv de spelen)

Eens met het breakdancen, maar ik vind dat skateboarden echt ondergewaardeerd wordt! Vooral bij de mannen wel echt hoog niveau. Vind dat ze het eigenlijk nog moeten uitbreiden met vert skateboarding, dat is zo’n giga half pipe waar ze meters te lucht in gaan :heart_eyes:

Maar misschien heeft het te maken dat ik 2 jaar lang skateboardles heb gedaan (als dertiger :older_woman:) en toen nog steeds niet van een stoepje af kon rijden of een ollie kon, dus wel respect gekregen voor wat zij allemaal flikken :sweat_smile:

3 likes

Wat een chaos is dit om naar te kijken, maar zo heerlijk haha. NL gaat lekker

1 like

Om de x aantal rondes kun je punten winnen als je als 1 van de eerste 4 teams over de streep komt + je krijgt 20 punten als je zo hard fietst dat je een hele ronde inhaalt. Ik vind dat aflossen zo chaotisch, echt een mierennest :joy:

3 likes

haha wow ja dit is echt chaotisch maar heel leuk

Fantastisch voor Harrie! Wat zou het gaaf zijn, drie keer goud. Maar eerst hier van genieten!

1 like

yooo de benen van die gast joh

1 like

800 kg op de leg press😩

7 likes

Pfoe was toch wel even billenknijpen, haha

Maar heerlijk dit, hopen van t weekend nog een keer :1st_place_medal:

1 like

Heftig

Holy shit. Ik kon op mn hoogtijdagen een kwart daarvan :joy::joy::joy:

3 likes

Heeft Hoogland nou al zn 3e race gehad? Ik vind het soms zo vreselijk onoverzichtelijk als de NOS tussen meerdere sporten switcht

1 like

Nee nu!

2 likes