Olympische en Paralympische Spelen #2

Bij de NOS gaan ze nu race 3 rijden, weet niet of die in het ‘echt’ al gereden is

1 like

Ik vraag me wel af waarom ze bij atletiek nog steeds van die grote blaadjes met startnummers gebruiken. En dan spelden ze het ook nog eens heel slordig op met veiligheidsspelden. Zo’n flitsende sport en dynamisch. Dat moet toch beter kunnen? Zou het uit nostalgie zijn?

2 likes

Het was al even geleden, maar we zijn weer 4e geworden hahah (Baanwielrennen, Hoogland) Wel zonde, had het hem echt gegund.

Ze zijn gestart, maar de Brit heeft (Carlin) heeft een rare manoeuvre gemaakt, waardoor Hoogland ongeveer dwars op de baan kwam en bijna viel. Dat zou eigenlijk een gele kaart zijn en hij heeft er al 1, 2 gele kaarten is een rode en dan zou de race gespeeld zijn. Maar omdat het niet opzettelijk was, is de race even gepauzeerd en gaan ze straks (weet niet wanneer) nog een keer.

(dit kan de NOS niet helpen, moet ik zeggen)
Edit: het bleek dus al geweest en niet door de NOS uitgezonden. Heel raar.

1 like

Hoe vaak ik in mijn grote schema al niet 4e heb getypt haha
Edit: even geteld, 17 keer haha maar daarbij zijn wel sporters die een duo-sport doen x2

2 likes

Die is dus net al geweest haha

1 like

En? uitslag?

Edit: geen brons. Sorry gemist…

1 like

Hij heeft hem verloren.

1 like

godver NOS, was ff gaan schakelen

3 likes

Ja echt gek want op Eurosport is het wel uitgezonden maar op de NOS gingen ze eerst nog naar de reclame dus daar is het nog niet uitgezonden

1 like

Wel een bijzonder oordeel uiteindelijk, het was echt een rare actie en ze reden ook nog eens heel traag, dus genoeg tijd om te corrigeren. Leek
me wel een gele kaart

2 likes

Ja snap soms niks van de keuzes die de NOS maakt.

2 likes

Ik ben ook helemaal in de war met die NOS app en ik weet niet meer wat live is en wat niet?!

Nou ik ben hockey aan t kijken en ik hoop dat het live is en ik niet naar een wedstrijd van drie dagen geleden zit te kijken, ondanks dat er heel groot live rechts in beeld staat.

2 likes

Kan bevestigen dat t klopt hahah

Ja, ik heb er nu ook maar ff het programma bij gepakt :sweat_smile:

Wil i.i.g. Hassan niet missen. En ik wil ook gewoon dat China niet wint met hockey en Taeke Taekema als coach :angry:

Ik word trouwens nu inmiddels van dat slome ‘Holland, Holland’ ook echt bijna net zo agressief als van ‘Allez les bleus’

1 like

en Alyson Annan :angry:

3 likes

Kut China
Wat een kutland
Taiwan is het echte China
Fuck winnie de pooh

2 likes

Ik kijk de zevenkamp via bbcOne

2 likes

Zo chill dat je de communicatie tussen scheids en var kan horen :sweat_smile:

Omdat rond 19:50 de uitzending op 1 wordt onderbroken voor het Journaal en De Slimste Mens en gaat daarna weer verder. En in de tussentijd krijgen ze op NL3 tijd voor de uitzending.

2 likes