Olympische en Paralympische Spelen #2

Maar dit is vandaag niet aan de orde. Journaal etc. is op npo 2 nu.

2 likes

Oh, dat is dan voor het eerst vandaag? Ik zie dat ze op 1 nu inderdaad Atletiek hebben?

1 like

Ja, klopt haha. Heel de tijd was het inderdaad wat jij zei, maar nu is het op zowel npo 1 als npo 3. Denk doordat er veel belangrijke wedstrijden zijn nu?
Dat stukje hockey op npo 1 was meer gewoon even een heads-up.

2 likes

Wat speelt Nederland slordig… is ook haast niet door de Chinese defensie heen te komen.

8 likes

Maar echt, had dat in Parijs al. Vond het ook nergens echt overtuigend klinken, bleef steeds lafjes een groepje wat het riep en merendeel deed niet mee. Wat echt jammer/zonde is, als er ergens zoveel Nederlanders zitten.

2 likes

Ik volg de Spelen een beetje half-half maar ben zo trots op TeamNL, ze blijven de hele tijd rond plek 9 op de medaillespiegel. Echt goed.

3 likes

Pfoee dit wordt nog heel spannend.

Bloedirritant dat ze de stand niet laten zien bij de videoscheids en herhalingen. Ik schakel net in, en ik blijf wachten wachten wachten en nu ga ik wel naar nu.nl joe

Ik vind het ook zo bijzonder dat ze de bal lukraak de cirkel in lijken te schieten.

Dat vingertje van Annan :face_vomiting:

2 likes

Ben heel benieuwd wie dit gaat winnen. Atletiek is mijn favoriete onderdeel. Zo knap

1 like

gekke beslissing dit wel bij het hockey, dan maar een soort middenwg?

2 likes

Wtf echt ridiculous dit, die bal veranderde niet van koers, die bal raakte ze toevallig per ongeluk was gewoon dik gemikt op de stick

Vind die Chinezen maar raar spelen

JAAAAAAAAAAAA NAFI en NOOR :1st_place_medal::3rd_place_medal:

22 likes

Was zo spannend nog die 800m

3 likes

Ik snap de beslissing wel, ze raakte de bal eerder dan de stick en dan is het gewoon geen strafbal. Per ongeluk of niet.

Vind Chinese muur wel een prima metafoor voor de verdediging :smiling_face_with_tear:

1 like

Jongens we gaan toch niet met 1-0 verliezen van China i can’t hoor (is nog lang niet zover i know)

Edit: daar is die griezel van een Dick Schoof ook niet voor naar Parijs gekomen!!!1!!/

2 likes

En als het nou een ziek mooie goal was van Chins dan was het priem. Maar zo’n lullig balletje dat het goal in rolt…

2 likes

Hoezo zendt NOS de hockeyfinale niet uit? Gisteren wel die van de mannen… Iemand een idee waar ik kan meekijken? (Via telefoon)

1 like

NPO 3

3 likes

NOS heeft een aparte extra livestream, link staat in de liveblog

1 like