Bij HBO zei de commentator tijdens de race dat Abdi dat een keer eerder had gedaan op 41km en toen achteraf spijt had… En jammer van Kipchoge! Blijft een held.
love de abdi vriendschap
Abdi wandelde net met ondersteuning richting de finish en liep daar toen door een van de hekken. Ben benieuwd naar zijn verhaal. Hij leek zo goed te gaan!
Zilver voor Bashir Abdi bij de marathon
Ik vind dit juist wel leuk. De kleur van het logo linksboven op dat witte doek is in de kleur van de gewonnen medaille (goud, zilver of brons dus). Deze kun je inlijsten en misschien ergens in je huis oid kwijt. Voorgaande edities kregen ze vaak een knuffel of bloemen. Dan vind ik dit origineler!
Eens!
Lekkere inhaalrace de laatste dagen België, maar nu mogen jullie wel ophouden
De finale voor vrouwen is begonnen bij het klimmen. Zo knap hoe snel ze naar boven gaan en geweldig om Janja Garnbret te zien. Hoop dat zij het goud haalt!
Beter komen de waterpolo vrouwen nog terug, nog een keer 4e kan ik echt niet aan hoor, haha
Wat een spannende wedstrijd, hoop echt dat het dan in elk geval nog penalty’s worden
Jaaaa 10-10!
Ieeeeeh ZO SPANNEND
Yeah!!! Echt zo spannend
Ik denk dat ik wat achter loop, maar ik hoop zo dat ze nog wat kunnen in die 9 seconden
JAAAAAA
Wooooow
Hahahahha dit is niet normaal!!!
Oh my god weer laatste seconde, bizar
Yeeeeees