Nou ja bij een iPad kan dat niet, want het plaatje zelf verschoof op het beeld, haha.
Je kan iPad scherm locken zodat het blijft functioneren als lichtbak. Of er was een speciale app voor. Weet niet meer precies.
Ik ga eens op zoek Dat locken zou wel fijn zijn.
De ipad had juist toch iets dat je t gewoon kon locken? Voor android moest je juist een app downloaden. Werkt top trouwens. Heet iets van tracer lightbox. Nou ja helemaal top weet ik niet want je kon niet echt t formaat van de afbeelding aanpassen.
Ik weet alleen dat je de draairichting van je ipad kunt locken, maar verder is dit nieuwe info voor me haha.
Nu nog een vest erbij!
No way! Een keer gedaan en doe ik nooit meer
Nee helaas Klonk echt goed.
Nee!
Edit: ooooh die ene! Ja oke die wel
Ik ben ook een borduurprojectje gestart! Het wordt de Plum Street Sampler Hedge Row. Ik ben begonnen aan de rand, op een stuk linnen wat ik ooit via Marktplaats heb overgenomen. Ik vind het echt een stuk fijner en mooier werken dan de Aida waar ik eerder altijd op werkte.
Ik vind linnen ook altijd veel fijner voelen dan Aida persoonlijk.
Ja, ik vind het echt een hele andere ervaring. In positieve zin
Oor uithalen was een ramp. Nu begonnen aan wandkleedje beer na het maken van t patroon. Hopelijk wordt ie oke. Met haken is t niet zo vierkant als borduren, dus t patroon van kat ziet er ook heel gek uit. Heb die van beer aangepast maar wie weet bedenk ik tijdens t haken wel dat t toch langer moet. Zin in.
Ik brei een truitje van de zachtste lichtste wol, wat een genot het komt op de foto niet zo over omdat je nou eenmaal zachtheid en gewicht niet goed kan vastleggen en het is gewoon wit/creme. Het wordt de cumulus tee. Hoe ver ben jij met je mooie trui @paraplu ?
Waar kunnen we je volgen op insta?
Oeh jammer dat dat niet te voelen is via een foto, mij cumulus is 1 van mn favo truien.
Ik zal morgen een foto maken! Is een cadeau voor een vriendinnetje die vandaag jarig is, heb het vandaag “cadeau gedaan” en ze was nu al enthousiast.
Wel heel ander patroon dan ik gewend ben, geen short rows en je breit heen en weer rond de mouw inzet en daarna pas weer rond…