Omatopic #2

Dankjewel!! ik zag deze kleur bij Iris en was meteen verliefd op de kleur. is echt mijn lieveling kleur.

@LastYoungRenegade Jaa Lark gebruikt echt veeeul kleuren. Misschien kun je een closest match vinden?

Ik weet dat hier ook nog een andere is gedeeld, maar die heb ik zelf niet opgeslagen. Dom. Die zag er heel goed uit.

O, dit is handig! moet ik hem dan op CIE 2000 laten staan?

Doe ik wel altijd! ik denk dat dat het meest recente kleur reeks is misschien? Geen idee eigenlijk. :sweat_smile: :see_no_evil: (Wat errug!!)

Haha, ik heb ook geen idee. Moet er alsnog 7 kopen, maar dat scheelt nogal :slight_smile: En wellicht dat ik 1 of 2 strengetjes extra meeneem zodat ik die ook weer heb.

1 like

Toch weer 3 stuks in prijs terug in de pocket!

:joy: Wel meer dan 3. Zou anders bijna 38 euro kwijt zijn en nu bijna 13.

1 like

Grootste deel van mijn hoed is af :joy:

6 likes

Zo leuk om alle projecten te zien waar iedereen mee bezig is. Als het meisje met de parel af is wil ik breien weer oppakken. Ben daar echt nog beginner in trouwens. Ooit jaren geleden een sjaal gemaakt maar verder dan dat kwam ik toen niet.

Door @Bertha studio meez opgezocht. Kan deze wol voor dit patroon, weet iemand dat?

En hier dan ook nog even een update van m’n WIP

14 likes

Zouden jullie de Clover haaknaalden aanraden? Zijn ze écht zo veel beter dan die van Action of Wibra?

1 like

Dat weet ik niet zeker, kan niet zien welk garen in het patroon wordt gebruikt! Er staat iig dat er katoen wordt gebruikt (maar weet niet hoeveel gram en meter), dan kan je prima swappen voor katoen, maar is wel anders dan wat het patroon adviseert.

Dit is wel een mooi stuk over hoe je verschillende diktes wol/garen kan gebruiken voor eenzelfde project en dus dezelfde stekenverhouding: Yarn substitution at different weights — Jacqueline Cieslak

1 like

Ik vind haaknaalden met zo’n rubberen grip wel fijner vasthouden dan zo’n simpele van metaal, maar ik heb ze onder andere ook gewoon bij de Xenos gescoord! Dus het hoeft niet heel duur te zijn.

1 like

Ja ik heb de clover amour. En ook wel van action gehad maar vind echt dat die minder makkelijk haken. Alsof t draadje erop blijft hangen ofzo. De clover gaat veel soepeler.

2 likes

Ik heb jaren geleden Clovers gekocht (toen waren ze nog geel) en ik wil echt niet meer zonder. Vind ze ideaal door de grip.

3 likes

Die heb je nogsteeds! Zijn echt 2 soorten. Die gele zijn ook een stukje goedkoper. Vind ze zelf niet fijn. Je hebt trouwens ook nog knit waves pro. Die zijn een stuk goedkoper en volgens mij ook wel prima.

Ahh de patronen van LarkRising zijn echt aanraders, maar er zijn tijd zoveel kleurem die ik niet heb, haha!

Ik ga vandaag weg met vriendinnen, maar morgen ga ik uittrekken om dan het mini meadows patroon af te maken.

Daarna moet ik helaas wat meer kleuren bij gaan bestellen voor het volgende project, haha.

1 like

Ze hangen in het trapgat waardoor een foto moeilijk is, maar we hebben dit project eindelijk opgehangen :grin:

25 likes

Super leuk! Het ziet er echt mooi uit zo samen.

Zo mooi!

1 like

Heel mooi!

1 van de 8 pagina’s af (op stiksteek na) door van alles ligt het soms weken stil dus ben echt zo traag maar er zit nu wat voortgang in! :relaxed:

21 likes