Omatopic #2

Stiekem is mijn prep voorraad nog groter :see_no_evil: en eens, het is al heerlijk om er gewoon naar te kunnen kijken!

2 likes

Sowieso het kijken naar al mijn borduur- en ook kleurvoorraad.
Al die kleuren borduurgaren en al die kleurpotloden. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Foto’s van alle voorraadjes!

Ik hoop dat ik nog zwart heb. Want wil allemaal lijn projectjes doen en om nou te bestellen voor alleen maar zwart…

1 like

I got issues. Dit heb ik ook nog liggen, naast wat ik net liet zien :see_no_evil:

19 likes

Goede smaak! En bonuspunten voor de kat :heart:

1 like

Nee dan moet je het echt met 2 draadjes doen. Je kan 1 draad dubbelvouwen en dan op je naald doen zodat je een lus krijgt, dan hoef je geen draadje weg te werken!

5 likes

Hebben jullie veel mensen om je heen die haken/breien/borduren? Mijn vriendinnen/vrienden/familie vinden het resultaat leuk maar zitten zelf echt niet te wachten op haakverhalen;-)
Ik vind het helemaal prima zo maar soms lees ik iets over haak/breiclubjes en vind ik dat best heel leuk klinken. Ookal ben ik dan ook gauw bang om gauw tussen oma Miep, Tante Bep en buurvrouw Hannie van 80 jaar te belanden die het veel te goed kunnen en ik daar zit met m’n gepruts. Alhoewel… misschien is daar ook wel helemaal niks mis mee.
Ben even benieuwd naar jullie!

Nee, helemaal niet. enkel hier op het forum! En ik begrijp je helemaal, als je dan inderdaad zegt dat je borduurt zitten mensen echt shocked pikachu te kijken alsof je in de middeleeuwen zit.

1 like

Ik dacht hier laatst ook over na. Dat ik t eigenlijk wel mis om ergens of naar iemand toe te gaan en daar gewoon lekker kneuterig te hobbyen. Maar ben bang dat dat dezelfde types zijn als die hier het “wolwinkeltje” runnen en dat zijn gewoon niet mijn soort mensen.

Hier enkel mijn schoonzus die haakt sinds kort. Heb een tijdje breiles gevolgd en dat was een gevarieerde groep vrouwen. Was heel gezellig maar te duur en ben daarom gestopt. Grappige is dat ik toen breien niet zo fijn vond en dus vooral haakte in de les en thuis. En nu ben ik ineens helemaal in to breien.

1 like

Neuh hoor.
Ik heb een aantal meiden van hier op Whatsapp, dat is onze oma groep.
Geregeld leuke projecten die voorbij komen en hulp als iets niet lukt.
Allemaal jonge dames

3 likes

Ik zit op een club en dat is idd met veel bejaarden, maar ik vind het gezellig! Zij hebben vaak veel ervaring en je leert zo veel van elkaar. En dat ze oud zijn zegt natuurlijk ook niks, want er zit een grote Harry Potterfan tussen bijv.

4 likes

:flushed::scream_cat::see_no_evil:

Dank voor de wisselende antwoorden! Als corona echt ten einde is, ga ik er achteraan, het lijkt me toch wel echt leuk. Kijken of er hier in de buurt al iets is of zelf iets organiseren. Omgeving Arnhem, meld u gerust😉!

Joeee! Er is ook een stitch n bitch Arnhem! Ik stuur je een pb!

4 likes

Whuuut hebben we zoiets gewoon in Arnhem :scream:

@Flopsyunicorn super leuk!

Ik stalk @NothingAboutSam vaak op de app but that’s it!

2 likes

Kan ik je inhuren om werkjes voor me voor te bereiden :joy: Ben gewoon nog steeds onder de indruk.

2 likes

Ja maar geloof dat jij alleen borduurt? Is wel meer voor breien en haken. Maar hoezo zijn er meerdere Arnhemmers ineens haha waarom wist ik dat niet

1 like

Klopt, alleen nog borduren. Dus geen borduurclub, jammer. Ik woon vlakbij Arnhem! (15 min met de trein ri achterhoek dan weet je denk ik wel genoeg)

1 like

Leuk, ik ben opgegroeid bij t eindstation van die trein :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes