Omatopic #2

Wist niet dat hij zonder problemen kon verder rijden dan mijn stad. :joy:

Haha, moeizaam was het regelmatig :stuck_out_tongue_winking_eye: voor t gemak maar naar de andere kant van de lijn verhuisd dus hha

2 likes

Dat kan ik maar al te graag geloven! Toch een stuk centraler.

Deze week hebben we weer een extra vrije dag. Gaan jullie dan verder met jullie projecten?

1 like

Ik struggle verder met de kus :rofl:. Heb wat ik fout deed alweer hersteld gelukkig!

1 like

Je hebt voorgedrukte kruissteekpatronen toch. Waarom bestaat dat niet met vrijborduren?

1 like

ik zie sommige mensen op etsy het wel zo verkopen met hun kits.

@mikselke ahh gelukkig!! Heeft je zeker heel wat uurtjes gekost?

Je hebt gelijk. Maar voor 20 euro trek ik t wel over :joy: of moet gewoon eens dat papier wat je erop plakt kopen.

1 like

Vooral het uithalen, my god… Nu hopen dat ik niks meer fout doe

ja ik moet zeggen met het overtrekken vind ik het soms ook wel teveel moeite. printen en plakken is ZO CHILL. al is het soms ook best prijzig natuurlijk. maar goed, dat is dan maar wat je zelf wilt natuurlijk haha. de kleinere dingen ga ik denk ik wel weer overtrekken. maar dingen die ik echt super strak wil hebben, gaan met het print papier.

1 like

Mijn afgemaakte en niet afgemaakte borduurspullen.
Plus een aantal dozen borduurgaren.
En dan heb ik het nog maar niet over alle brei en haakwerkjes en wol.
Bij het weer opruimen kwam ik er achter dat ik nog meer borduurringen heb liggen met de stof er al op.

18 likes

Meh ik had allemaal illustraties gekocht via etsy maar groot vind ik ze toch een beetje jammer :joy::sob:

Woow zoveel kleur :heart_eyes_cat:

1 like

Echt heerlijk dit. Ik kan echt niet aan meer dan 1 ding tegelijk werken!!!

2 likes

I did it. Kan ik meteen mn nieuwe idee proberen (alcoholmarkers om in te kleuren. Nu alleen nog zwart garen vinden. En anders pak ik wel dun haakgaren :joy:

5 likes

Mijn konijn op hobbelpaard werkje is af en ga ik deze week aan vriendin geven waar hij voor is! Nu weer verder met deze:

Ik heb een naald organizer nav bericht hier cadeau gekregen van mijn ouders! Zoals je ziet zijn de symbolen zo verschillend is het continu aan en afhechten, nieuwe gaar pakken oude opbergen en opnieuw en opnieuw. Hiermee kan ik het per bloem ongeveer klaar zetten en dan sneller door, waardoor hopelijk ik ook meer zin krijg om aan dit prachtig borduur werk te zitten!
Nu heb ik dus alleen naalden nodig nog :sweat_smile:

Oja kocht ook een borduurraam voor het werk! Gezien de grote hoeveelheid stof was het lastig om met een borduur ring te werken, hoop dat dit ook effect heeft

Gezien het een groot werk is heb ik deze nog tussendoor en ook omdat hij voor kerst klaar moet zijn:

7 likes

Meh verkeerde kleur voor de pot gekozen dus die maak ik denk ik maar zwart. Morgen maar kijken of t veel uitgelopen is.

6 likes

Hé tof, kleur jij het in. Waar doe je dat mee?

Ohhhhhhhhh ik wist dit niet!! Oke nu ben ik aan t voeden hahaha maar hier ga ik achteraan!!:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes:

Voor t eerst. Had tijdje terug al gezien dat mensen waterverf gebruiken maar ik heb alleen die crappy kinderzooi en dat werkte echt niet. Dit zijn alcoholmarkers. Een rondje googlen leert me dat je t ook kan fixeren door te strijken.
T is een stuk sneller dan de satin stitch :joy:

2 likes

Zo gaaf he, ik ben bezig met de lucht bij mijn borduurpakket en toen kwam er een drakenkop tevoorschijn in het wolkenpatroon! Haha, daardoor werd het opeens zo interessant dat ik nu door dat gedeelte echt snel ga, ben zo benieuwd of er nog meer van dat soort verrassingen inzitten. Zo leuk patroon dit!

5 likes