En nog een bijkomende vraag: bij jogles stripes neem je bij de eerste steek van de tweede ronde in de nieuwe kleur het rechterbeentje van de steek daaronder mee. Maar zou je dat ook doen als dat rechterbeentje deel uitmaakt van een purl row of beter enkel bij knit rows?
Ja, dat inderdaad! Dus je oude draad links over je nieuwe draad leggen en dan met je nieuwe kleur breien. Dan brei je hem ‘vast’ en krijg je geen gat. Daarna laat je de oude draad gewoon hangen. Dit wordt heel veel bij intarsia gebruikt, dus daar kan je ook nog op googlen.
Dank je wel!
Ja dat lukte dus niet want ik eindigde met gaatjes. Maar waarschijnlijk dus omdat ik de oude draad niet meenam.
Dit zijn dus serieus wat uurtjes borduurwerk. En dan zit ik in een stuk met relatief grote stukken 1 kleur .
Hier moet je veel geduld én goede ogen voor hebben !
Ik moet volgens mij opschieten met mijn bloemen in vaas, ik word straks ingehaald
Ik ben wel benieuwd naar een foto!
Dit gevoel heb ik ook hahahaha
Ik ga zo weer verder dus be warned!!
Ik ben momenteel gelijk even de parking methode aan het uitproberen…
Ik ga de narcis ermee proberen te maken!
Ik ben denk ik op dezelfde pagina begonnen dan jij of niet?
Oke super dom maar: ik kom een tekentje tegen maar ik kan echt de kleur niet vinden?
Ziet iemand die naar rechts buigende witte rechthoek op een kleurkaart? Ik zie hem alleen op z’n kant of in het zwart.
Heel mooi!
Is dat die methoden van dat filmpje dat ik laatst had gedeeld? Echt respect dat je dat uitprobeert! Ben heel benieuwd of het handig is of niet
@Zonderbloem die twee zag ik idd ook. Qua kleur zou eentje wel passen (bruin), maar vraag me af of dat klopt dan
Een van die zwarte is ook net anders, die met het gele draad. Dus volgens mij moet het kloppen want verder zit er niks dat op die figuurtjes lijkt.