Alleen de oortjes nog!
Ik ben wel benieuwd naar een foto!
Dit gevoel heb ik ook hahahaha
Ik ga zo weer verder dus be warned!!
Ik ben momenteel gelijk even de parking methode aan het uitproberen…
Ik ga de narcis ermee proberen te maken!
Ik ben denk ik op dezelfde pagina begonnen dan jij of niet?
Oke super dom maar: ik kom een tekentje tegen maar ik kan echt de kleur niet vinden? 
Ziet iemand die naar rechts buigende witte rechthoek op een kleurkaart? Ik zie hem alleen op z’n kant of in het zwart.
Heel mooi!
Is dat die methoden van dat filmpje dat ik laatst had gedeeld? Echt respect dat je dat uitprobeert! Ben heel benieuwd of het handig is of niet
@Zonderbloem die twee zag ik idd ook. Qua kleur zou eentje wel passen (bruin), maar vraag me af of dat klopt dan
Een van die zwarte is ook net anders, die met het gele draad. Dus volgens mij moet het kloppen want verder zit er niks dat op die figuurtjes lijkt.
Dat figuurtje is gedraaid
ben ik ook lang mee bezig geweest. De dichte is ook gedraaid. Irritant!!
Hahahaha jeetje met al die kleuren zo bij elkaar zie je pas echt hoe belachelijk veel kleuren het zijn
Ik heb t trouwens allemaal gewikkeld, want love wikkelen
Jullie borduur enthousiasme doet me er weer aan denken dat ik nog een mega van Gogh borduurwerk ergens heb liggen, die is echt pas over 20 jaar af denk ik 
Ik heb een muts gebreid met kabels omdat ik een trui met kabels wil gaan maken maar eerst van mezelf even moest oefenen met een kleiner projectje:
Het is de Marlon hat van Sari Nordlund.
WOW dat zou ik ook nog eens kunnen doen. Wikkelkaartjes genoeg nog.
Wat een leuk patroon! Mooie kleur ook. De trui die je gaat maken wordt vast super mooi.
Tip: zet de figuurtjes bij elkaar. Anders zoek je je nog rot. Dus rondjes mijn rondjes, vierkantjes, letters, cijfers