Omatopic #2

Alleen de oortjes nog!

28 likes

Ik ben wel benieuwd naar een foto!

Dit gevoel heb ik ook hahahaha

Ik ga zo weer verder dus be warned!!

Ik ben momenteel gelijk even de parking methode aan het uitproberen…

Ik ga de narcis ermee proberen te maken!

10 likes

Ik ben denk ik op dezelfde pagina begonnen dan jij of niet?

1 like

Ja klopt! @Tamara is daar ook begonnen

2 likes

Oke super dom maar: ik kom een tekentje tegen maar ik kan echt de kleur niet vinden? :woman_facepalming:t4:
Ziet iemand die naar rechts buigende witte rechthoek op een kleurkaart? Ik zie hem alleen op z’n kant of in het zwart.

1 like

Heel mooi!

1 like

Is dat die methoden van dat filmpje dat ik laatst had gedeeld? Echt respect dat je dat uitprobeert! Ben heel benieuwd of het handig is of niet

1 like

Hij is ietsie anders op het kaartje

2 likes

@Zonderbloem die twee zag ik idd ook. Qua kleur zou eentje wel passen (bruin), maar vraag me af of dat klopt dan

1 like

Een van die zwarte is ook net anders, die met het gele draad. Dus volgens mij moet het kloppen want verder zit er niks dat op die figuurtjes lijkt.

2 likes

Dat figuurtje is gedraaid :wink: ben ik ook lang mee bezig geweest. De dichte is ook gedraaid. Irritant!!

2 likes

Hahahaha jeetje met al die kleuren zo bij elkaar zie je pas echt hoe belachelijk veel kleuren het zijn

Ik heb t trouwens allemaal gewikkeld, want love wikkelen

5 likes

Jullie borduur enthousiasme doet me er weer aan denken dat ik nog een mega van Gogh borduurwerk ergens heb liggen, die is echt pas over 20 jaar af denk ik :sweat_smile:

Ik heb een muts gebreid met kabels omdat ik een trui met kabels wil gaan maken maar eerst van mezelf even moest oefenen met een kleiner projectje:

Het is de Marlon hat van Sari Nordlund.

16 likes

WOW dat zou ik ook nog eens kunnen doen. Wikkelkaartjes genoeg nog.

1 like

Wat een leuk patroon! Mooie kleur ook. De trui die je gaat maken wordt vast super mooi.

1 like

Tip: zet de figuurtjes bij elkaar. Anders zoek je je nog rot. Dus rondjes mijn rondjes, vierkantjes, letters, cijfers :laughing:

2 likes

Ben nog aan het uitzoeken wat ik nu handig vind. Onderkant had ik eerst per kruisje per rij gedaan, duurde best lang. Doe nu per vak alle symbolen en dan zet ik hem in een nieuw vak.

Vraag me wel af of het uiteindelijk nog wel duidelijk genoeg is. Ook gezien ik geen raster erop heb.

9 likes