Omatopic #2

En klaar!

60 likes

Zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

RIP sok

Was terug opnieuw begonnen met de 2e sok maar bleef gaatjes krijgen en vond dat niet stevig noch mooi. Dus alles uitgetrokken (beginnetje van sok 2 en sok 1) en opnieuw begonnen met een basic gestreepte kous. En als dat lukt misschien daarna nog eens proberen.

Nu bijna niks van gaten en de kleurenwissel is nog niet helemaal perfect maar wel netter vind ik. En ik vind het nog steeds mooi, ook zonder het patroon. Dus ben blij dat ik de knoop door gehakt heb.

Sorry voor mijn gezeur over die sokken…

20 likes

Deze trui zit echt vreselijk, ik denk zelfs dat ik hem weg ga gooien :joy: :joy: :joy:
Verkeerde garen gekozen denk ik, toch een beetje kriebelig en veel te zwaar.

Wat jammer! Kan je hem niet nog verkopen?

Noooo zonde! Kriebelt die oid? Misschien past iemand anders hem?

1 like

@Vaiana @Marquez
hij kriebelt inderdaad! maar later bedacht ik me dat ik ook kan proberen een basic shirt eronder te dragen.

En als hij weggaat, gooi ik hem in de kledingcontainer :grin:
Dat doe ik sowieso regelmatig, want anders krijg ik met deze hobby mijn kledingkast niet meer dicht haha.

3 likes

Nooo, wat jammer! Je kunt nog proberen hem met conditioner te wassen, dat schijnt te helpen om hem minder kriebelig te maken. En anders zou ik hem zeker verkopen!

3 likes

Proef haken voor een sjaal voor bij mijn trouwjurk

13 likes

Eerste van het jaar klaar! Patroon van UrbannNest.

38 likes

Heel mooi! Ook die kleuren bij elkaar.

1 like

Omg te leuk! :smiling_face_with_three_hearts:
Heb je een voorbeeld?

Mooiii, ik was dat ooit ook aan het proberen maar ik ben meer van de kruissteek.

Mijn project

78 kleuren en ruim 88000 kruisjes

28 likes

holymoly wat een project en wat knap zeg!

2 likes

Het is de dauwdruppels sjaal van a la Sascha

1 like

Wat rot zeg! Wat zou dan de kriebel veroorzaken, de acryl of de merino? :thinking:
Vaak wordt wol minder kriebelig als je t vaker hebt gewassen. Maar je zou er ook gewoon een shirt onder kunnen dragen.

1 like

Oh wauw!

Gewoon uit nieuwsgierigheid: hoeveel dingen hebben jullie in 2021 gemaakt (breien, haken, borduren,…)?

Ik ben blijkbaar in januari 2021 begonnen met breien en heb 7 paar sokken, 1 muts en 2 kindertruien gebreeën en ongeveer de helft van 1 deken gehaakt. De eerste helft was in 2020 gehaakt.

Meer dan ik had verwacht eigenlijk.

2 likes

Ik ben in voorjaar 2021 begonnen met borduren en heb een stuk of 20? dingen afgemaakt en ook wat verprutst. Varieerde ook sterk in grootte en hoeveelheid werk :tipping_hand_woman:

1 like

Volgens Ravelry maakte ik in 2021 36 breiprojecten af!

3 likes