Omatopic #2

Dat figuurtje is gedraaid :wink: ben ik ook lang mee bezig geweest. De dichte is ook gedraaid. Irritant!!

2 likes

Hahahaha jeetje met al die kleuren zo bij elkaar zie je pas echt hoe belachelijk veel kleuren het zijn

Ik heb t trouwens allemaal gewikkeld, want love wikkelen

5 likes

Jullie borduur enthousiasme doet me er weer aan denken dat ik nog een mega van Gogh borduurwerk ergens heb liggen, die is echt pas over 20 jaar af denk ik :sweat_smile:

Ik heb een muts gebreid met kabels omdat ik een trui met kabels wil gaan maken maar eerst van mezelf even moest oefenen met een kleiner projectje:

Het is de Marlon hat van Sari Nordlund.

16 likes

WOW dat zou ik ook nog eens kunnen doen. Wikkelkaartjes genoeg nog.

1 like

Wat een leuk patroon! Mooie kleur ook. De trui die je gaat maken wordt vast super mooi.

1 like

Tip: zet de figuurtjes bij elkaar. Anders zoek je je nog rot. Dus rondjes mijn rondjes, vierkantjes, letters, cijfers :laughing:

2 likes

Ben nog aan het uitzoeken wat ik nu handig vind. Onderkant had ik eerst per kruisje per rij gedaan, duurde best lang. Doe nu per vak alle symbolen en dan zet ik hem in een nieuw vak.

Vraag me wel af of het uiteindelijk nog wel duidelijk genoeg is. Ook gezien ik geen raster erop heb.

9 likes

En klaar!

60 likes

Zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

RIP sok

Was terug opnieuw begonnen met de 2e sok maar bleef gaatjes krijgen en vond dat niet stevig noch mooi. Dus alles uitgetrokken (beginnetje van sok 2 en sok 1) en opnieuw begonnen met een basic gestreepte kous. En als dat lukt misschien daarna nog eens proberen.

Nu bijna niks van gaten en de kleurenwissel is nog niet helemaal perfect maar wel netter vind ik. En ik vind het nog steeds mooi, ook zonder het patroon. Dus ben blij dat ik de knoop door gehakt heb.

Sorry voor mijn gezeur over die sokken…

20 likes

Deze trui zit echt vreselijk, ik denk zelfs dat ik hem weg ga gooien :joy: :joy: :joy:
Verkeerde garen gekozen denk ik, toch een beetje kriebelig en veel te zwaar.

Wat jammer! Kan je hem niet nog verkopen?

Noooo zonde! Kriebelt die oid? Misschien past iemand anders hem?

1 like

@Vaiana @Marquez
hij kriebelt inderdaad! maar later bedacht ik me dat ik ook kan proberen een basic shirt eronder te dragen.

En als hij weggaat, gooi ik hem in de kledingcontainer :grin:
Dat doe ik sowieso regelmatig, want anders krijg ik met deze hobby mijn kledingkast niet meer dicht haha.

3 likes

Nooo, wat jammer! Je kunt nog proberen hem met conditioner te wassen, dat schijnt te helpen om hem minder kriebelig te maken. En anders zou ik hem zeker verkopen!

3 likes

Proef haken voor een sjaal voor bij mijn trouwjurk

13 likes

Eerste van het jaar klaar! Patroon van UrbannNest.

38 likes

Heel mooi! Ook die kleuren bij elkaar.

1 like

Omg te leuk! :smiling_face_with_three_hearts:
Heb je een voorbeeld?

Mooiii, ik was dat ooit ook aan het proberen maar ik ben meer van de kruissteek.

Mijn project

78 kleuren en ruim 88000 kruisjes

28 likes