Ja.
Deze kringloopaanwinst voor 6 euro!! Helemaal in mn nopjes. Nu nog een leuk haakpatroon voor een top vinden
Mn bestelling van irisborduurt binnen. Vind de ringen echt top. Maar de stofjes zien en vrij niet boeiend uit😂 wel heel glad ofzo. Maar proberen of t wat is en als t nou echt fijne stof is maar een klein stukje mee naar de stofwinkel want t is natuurlijk in verhouding veel geld.
Had gehoopt dat er een stofkraam was op de markt maar helaas. En t wolwinkeltje zag er zo niet uitnodigend uit met een heel draairek in t midden van die winkel. En dr was al een klant. Die “winkel” is maar 3 bij 1.5m ofzo. En waarschijnlijk vragen ze veel te veel. Maar wilde een schoenkleur voor mn katpopje want wilde dr laarzen geven nu krijgt ze toch schoentjes denk ik.
Mooi spul! Daar kan je wel een hele fijne luchtige top mee maken denk ik. Wel veel werk zo dun!
Ja ik sluit niet uit dat ik met een dubbele draad ha werken haha. Weet niet of ik geduld heb
Mooie kleur zeg! Ik heb laatst ook heel mooie wol bij de kringloop gevonden, wil eigenlijk deze top gaan maken, maar de beschrijving staat nog steeds niet op de website.
Hier maken we een kat.
Ik wil ook borduurpatronen van mn popjes maken. Want lijkt mij heel schattig maar ik kan dus niet tekenen. Heb een collega die dat wel kan maar durfde niet te vragen. Toch gedaan en ze wilt t best doen. Maar ga t eerst nog proberen met een foto en een laag en dan tekenen.
Heeft iemand een tip voor katoengaren om kleding te haken of breien dat wat dikker is? Ik vind het meeste katoen echt mega dun, voor naalden 2/3, en daar heb ik het geduld niet voor haha. Maar bijv een zomertopje van wol/acryl is ook niet zo geschikt
Wat een mooie kleur stof! Ben heel benieuwd welke kleuren je gaat toevoegen!
Ik ga verder met een van deze drie. Bijna allemaal af maar net niet. En ik wil nu ook niks anders nieuws beginnen tot er iets af is.
zooo mooooi
Jaa, ik ben zo dol op haar patronen! Hierna wil ik weer wat patronen gaan doen die niet perse bloemen zijn, maar dit patroon trok me echt aan.
Dmc natura heb je ook in dikker dan 2-3 mm. Dan wordt je topje misschien wel wat zwaar. Een linnen garen zou misschien een optie zijn!
Ja volgens patroon is die inderdaad wit! Heb hem zelf vorig jaar ook op die manier gemaakt op een terracotta kleur. Wilde eens kijken hoeveel verschil ik nu heb met een jaar borduren! (ja omg ik borduur deze maand nu een jaar!!!)
Oohh een jaar alweer, wat leuk! Altijd gaaf om je groei te zien
Ik borduur al sinds april 2018, dus 3 jaar nu alweer, maar ik heb bijna heel 2020 niet geborduurt, ik ben het sinds oktober 2020 weer echt gaan oppakken. Het verschil is echt enorm, haha.
gaat echt zooo snel voorbij. om die reden ben ik ook wel blij dat ik een beetje een insta plekje er voor heb zodat ik beetje kan tracken wat ik ook alweer heb gemaakt. Wil eigenlijk van ieder werkje wel een foto maken en die in een journal plakken.