Ja ik ook, helemaal bij een klein kind, zo stoer en schattig tegelijk. Ik zie nu op de foto alleen dat het niet echt een bloemenkrans was haha. Qua moeilijkheid viel het me ook echt mee.
Ik zag toevallig laatst dit op instagram: Water Soluble Canvas - 14 count - Borduur kruissteek op o.a. kleding - Iris Borduurt
Ik denk dat dat wel een goede manier is haha.
Wow zo handig! Ik ga eens kijken of dit er ook is met kleinere vlakjes, echt ideaal dit.
Deze vrouw heeft echt een sick systeem (parking technique, diagonaal, maar ook een hele manier om haar naalden en draden te ordenen) en allemaal tools en frutsels en trucs:
Vind dit echt ontspannend om naar te kijken (al komt ze een beetje onsympathiek over, ergens).
Dit inderdaad of waste canvas gebruiken.
Als ik dit weekend in Utrecht een borduurpakketje (voor beginners) wil kopen, waar moet ik dan zijn? Ik weet dat online handiger is maar het is een last-minute kadootje.
Pipoos wellicht of een andere hobby zaak.
Oh ja tuurlijk! Ik was Pipoos even vergeten. Ik had wel Riaās Fournituren, de Passementerie enzovoort in mijn hoofd. Dank je
Ik heb zoveel respect voor de mensen die met dat enorme bloemenproject zijn gestart (en voor mijn oma die ook altijd van die grote gevaartes maakte). Een week verder ben ik nog steeds pas op een kwart, wat een monnikenwerk
Wat word het eigenlijk wat je aan het maken bent? Het ziet er wel strak uit tot nu toe!
Een vulva in de vorm van Maria
Hahahahaha sorry dit klinkt echt geinig. Heb je een voorbeeld van hoe het eruit moet zien als āt af is?
Het is deze! Al pas ik hem wel iets aan.
Een vriendin van mij houdt ook echt van dit soort dingen dus ik denk dat ik hem aan haar geef als ik er tevreden mee ben.
Haha door die kleuren dacht ik al iets in die richting maar dit had ik niet zien aankomen. Geinig.
Leuk! Ik ben er ook pas mee begonnen en ik vind het heel fijn en ontspannend om te doen. Voor je het weet is er ineens weer een halve dag voorbij.
Heb je het over het plantje in de oranje pot? Op het plaatje zie ik daar eigenlijk ook niet of nauwelijks verschil. Staan er geen kleurnummers op je patroon of op het draad? Desondanks lekker doorgaan hoor, het is gewoon oefenen en dan maken de kleuren eigenlijk niet eens zoveel uit. Ben benieuwd hoe het wordt!
@pastelzwart Als ik sneller zou zijn zou ik er zo nog eentje maken hoor, maar helaas (en ik denk dat ik hierna wel even genezen ben van die kruissteekingeving). Ik zou hem wel aanraden trouwens, vind het een fijne/overzichtelijke om te maken en hij kost maar een paar euro.
Blijkbaar niet meer alleen voor omaās ook voor tieners. Ben toevallig ook een Harry Styles inspired vest aan het haken.
Dankzij Harry Styles stond ineens een rij tieners bij de winkel van Linda: āHeel leuk om ze op weg te helpenā.
Ja dat vest van Harry was echt een grote hype in de eerste lockdown, er staan heel veel filmpjes op YouTube! Ooit wil ik er ook een maken, maar dan met neutrale kleuren.
Ja ik ben ām ook aan het maken in neutralere kleuren! Was geĆÆnspireerd door deze versie die ik zag via Tiktok > CROCHET PATCHWORK CARDIGAN | Harry Styles cardigan inspired - YouTube
Heb nu bordeauxrood, beige en de derde kleur heb ik nog niet besloten.
Zo leuk die stippenplant!