Het borduren aan het ontdekken met gratis DMC patroontjes ![]()
Wow wat ga je snel! Ik vind het zo knap, ik krijg al hoofdpijn als ik ernaar kijk haha.
Vooruitgang met m’n nieuwe project
ik probeer eerst de patronen af te maken die ik al voorbereid had en eigenlijk word ik daar heel blij van. Onderste foto is trouwens inspiratie foto
Leuke kleur die tegels! Neem jij het patroon over met een transferstift en -papier? De print zit er mooi op namelijk. Ik zoek nog naar een fijne manier om een patroon over te nemen, overtrekken is toch altijd wat minder strak.
@Camper Allebei.
Dank je! Ik gebruik iets dat Sticky Fabri-solvy heet! Je print het uit, plakt het op de stof en als je klaar bent was je het eraf. Ik vind het zelf fijn spul, maar heb meerdere hier gehoord die het minder vinden.
Mijn ervaring is dat je ervoor moet zorgen dat je stof goed gespannen is als je borduurt en als je klaar bent moet je het weken in koud water
en dan komt het denk ik wel goed, bij mij iig.
Ik heb wat garen besteld om zomertopjes mee te breien
vind vooral die pastelgaren fantastisch. Heb wel te weinig voor een kledingstuk (wilde eerst een knuffel gaan haken, maar ik wil er eigenlijk een hele top van. Dus misschien toch nog wat bijbestellen…).
Hebben jullie al plannen voor zomerbreisels?
Wat een mooi garen! Ik ga voor het eerst echt een kledingstuk(je) haken ipv een sjaal of deken, ik wilde beginnen met een topje!
Oma zegt tegen iedereen dat ze geen e-mailadres heeft, omdat ze hem niet uit der hoofd weet.
… e-mailadres is der voor en achternaam aan elkaar ![]()
Ik las dit:
Oh en… mocht je dit topic geopend hebben met het idee dat het een topic was voor allemaal lieve woorden over je oma mag dat ook best even tussendoor hoor ![]()
Vond het wel grappig om te vermelden. ![]()
Grappig, dat kende ik nog niet!
Wat een werk, wat knap!! ![]()
Larkrising heeft 15% korting op haar patronen. Misschien een tip voor degenen die van plan waren er nog een te kopen. Ik denk dat ze voor mij als beginner nog veel te hoog gegrepen zijn haha
Shit ze zijn zo mooi maar ben echt bang dat ik de skills niet heb.
Nee same! Het is wel de stijl die me het meest aanspreekt, dus ik zie het als iets om naar toe te werken ![]()
OMG ik ben op de helft van mn hartjesdeken ![]()
![]()
Foto!
Wanneer ik thuis ben! ![]()
Ik heb er laatst als beginner een gemaakt en die was echt prima te doen! Hij staat ergens in het topic ook gepost. Het zijn best basic stitches die er samen in het totaalplaatje dan moeilijk uitzien, maar met wat geduld is het makkelijk haalbaar.
Hou er wel rekening mee dat de kleuren dus anders overkomen op haar foto’s dan dat ze in werkelijkheid zijn.