Omatopic #2

Wat een mooi garen! Ik ga voor het eerst echt een kledingstuk(je) haken ipv een sjaal of deken, ik wilde beginnen met een topje!

1 like

Oma zegt tegen iedereen dat ze geen e-mailadres heeft, omdat ze hem niet uit der hoofd weet.

… e-mailadres is der voor en achternaam aan elkaar :joy:

19 likes

Ik las dit:

Oh en… mocht je dit topic geopend hebben met het idee dat het een topic was voor allemaal lieve woorden over je oma mag dat ook best even tussendoor hoor :heart:

Vond het wel grappig om te vermelden. :pleading_face:

29 likes

Grappig, dat kende ik nog niet!

2 likes

Hij is af. Ik ga deze ook maar ergens laten inlijsten, er zitten zoveel uren in.

38 likes

Wat een werk, wat knap!! :heart_eyes:

3 likes

Larkrising heeft 15% korting op haar patronen. Misschien een tip voor degenen die van plan waren er nog een te kopen. Ik denk dat ze voor mij als beginner nog veel te hoog gegrepen zijn haha

2 likes

Shit ze zijn zo mooi maar ben echt bang dat ik de skills niet heb.

1 like

Nee same! Het is wel de stijl die me het meest aanspreekt, dus ik zie het als iets om naar toe te werken :smile:

2 likes

OMG ik ben op de helft van mn hartjesdeken :sob::partying_face:

11 likes

Foto!

1 like

Wanneer ik thuis ben! :wink:

2 likes

@Whoopdidoo

Ik heb er laatst als beginner een gemaakt en die was echt prima te doen! Hij staat ergens in het topic ook gepost. Het zijn best basic stitches die er samen in het totaalplaatje dan moeilijk uitzien, maar met wat geduld is het makkelijk haalbaar.

Hou er wel rekening mee dat de kleuren dus anders overkomen op haar foto’s dan dat ze in werkelijkheid zijn.

3 likes

Eindelijk af! Ben er denk wel een jaar mee bezig geweest, maar ik werk er ook niet iedere dag aan.
Er zitten best veel verschillende kleuren in, kon niet echt grote stukken maken waardoor t veel tijd kost maar blij met t resultaat. Nu een lijstje zoeken.

21 likes

Deze bloem lijkt zo random qua kleuren, ben benieuwd wat het eindresultaat wordt. Doel is om met pasen de bovenste rij paginas af te hebben.

9 likes

1 van haar patronen was het eerste vrij borduren patroon dat ik maakte en ik vond het echt heel goed te doen. Ik had toen al wel kruissteken geborduurd, maar dat is zo anders.

Mijn borduurmuur:

Met 3 van Larkrising trouwens, haha (2 x hetzelfde patroon en ik wil de Harry Potter trein nog opnieuw maken). De autist (ja, ik noem mezelf zo) en de pilea zijn eigen ontwerpjes, de self love club heb ik nagemaakt van een plaatje.

12 likes

Sorry voor de late update @Whoopdidoo

Nog 50 vierkantjes te gaan, maar ga nu even iets anders doen. Anders word ik gek

40 likes

Hij wordt wel echt fantastisch!

4 likes

Heel leuk! En ook alles al netjes aan elkaar. Ik zou honderd vierkantjes maken om ze vervolgens nooit aan elkaar te maken :joy:

5 likes

De steek opnieuw breien met je vorige naald?

Dus je pennen omdraaien en dan de laatste steek nog een keer (de losse nu)

2 likes