Heerlijk ook met dat zonnetje wat zo door komt <3
Waar heb je deze gekocht?
Ohhh dit is zo lief!!!
Oooooooh, geweldig! Waar is dit patroon van? Nu wil ik dit maken voor mn nichtjes!
Geweldig! Wat ontzettend leuk zeg
Dit is geweldig! Hier ook interesse in het patroon.
Oh ik smelt!! Ik wil ook het patroon of een linkje waar ik het kan kopen
Heb het patroon via Etsy, van CuteDreamToys Design, maar omdat de ontwerpster uit Rusland komt zijn haar patronen daar niet meer verkrijgbaar. Ik kan haar op IG ook niet meer vinden. Ik zal even zoeken of haar patronen via een andere weg te vinden zijn
Op Ravelry zie ik haar patronen nog te koop staan. Superleuk zeg, ook haar andere patronen.
Borduurzaterdag . Bezig met de 6e pagina van de 16. Na deze heb ik de hele bovenste rij af (excl. de rand maar die laat ik achterwege)
Herkent iemand van jullie het dat breien / haken terwijl je moe bent gegarandeerd voor fouten zorgt?
Ben vaak vermoeid helaas dus doe de laatste weken / maanden niks anders dan uithalen en herbeginnen. Maar dat schiet niet op natuurlijk…
Ik ga nu proberen om kortere periodes te breien / haken en tussenin iets anders te doen. Misschien helpt het als ik kortere periodes geconcentreerd moet blijven.
Ik kies sowieso al geen moeilijke patronen omdat ik nog een beginner ben dus daar kan ik niets aan veranderen.
Iemand nog andere tips?
Inderdaad even pauze nemen. Wel heel herkenbaar, en dan raak ik gefrustreerd over fouten en dan kan het twee kanten op. Of ik blijf het proberen en maak steeds meer fouten of ik gooi het gelijk in de hoek en kijk er nooit meer naar
Herkenbaar die frustratie en twee kanten die het kan opgaan. Oké, ik ga die korte periodes maar proberen. Krijg ik minder gedaan want mijn vrije tijd is beperkt (bij wie niet helaas) maar dan blijft het fouten maken misschien ook wat beperkter…
Een project waarbij je vooral recht moet breien en een project waarbij je meer moet opletten op de naalden, dan kan je afwisselen. En leren fouten te herstellen!
Ja ik herken het wel. Als ik heel moe ben brei ik aan makkelijkere projecten, bijv een heel stuk stockinette. Al laat ik dan ook wel steken vallen. Scheelt dat ik ondertussen foutjes wel kan herstellen! En zie nu dat Bertha het hier ook al zegt: meerdere projectjes hebben zodat je kunt kiezen wat er op dat moment voor je past!
Ik heb altijd sokken en een ander project om aan te werken. Basic sokken ‘kan’ ik ondertussen wel dus dat is het makkelijke project. Het andere project (rock-it-tee en le petit jardin) moet ik eerst door de yoke geraken en dan is het ook stockinette. Maar daar loopt het dus mis.
Gebruik al wel een lifeline dankzij de tips.
Gewoon blijven proberen maar.
Twee paar sokken die ik nog afgekregen heb:
En volgend poging rock-it-tee nu het stil is in huis:
Heel leuke sokken! Welk patroon gebruik jij?
Ik wissel ook vaak af qua projectjes. Net tussen twee vesten door die kruikhoes gebreid. Dat is alleen maar stockinette, dus lekker makkelijk. En soms brei ik een paar weken niet (vooral als ik een nieuwe videogame heb, haha).
Nu ben ik bezig met de Novice Cardigan Chunky Edition van Petiteknit. Ook lekker makkelijk en zonder raglan. Ik vind deze wolcombi ook echt fantastisch (Drops Flora en Drops Alpaca Silk). Zooo zacht en de kleur krijgt echt diepte.
Wauw dat is heel mooi garen samen ja .
Ik gebruik ‘the I’m so basic sock ’ van summer Lee of ‘vanilla socks’ van the crazy sock lady (en voor dikker garen ‘dk weight vanilla socks’).