Ik vind Epic van Yarn and Colors fijn en HEEEEL leuke kleurtjes hebben. Haak ik met naald 5.
Zijn ze goed opgedroogd?
De blauwe is opgedroogd! de andere twee moeten nog onder water
Jij gaat als een speer!
Ik ben bezig met de flax light. Nu begint het vooruit te gaan.
Hoop alleen dat het goed komt bij de mouwen want daar lijkt het allemaal nogal los / groot . Maar dit is de eerste keer dat ik dit doe dus geen idee of dat zichtbaar blijft.
Ik weet niet hoe ver je inmiddels bent en of je nog zin hebt om terug te gaan, maar hier wordt best goed uitgelegd hoe je dit kunt voorkomen! How To Pick Up Stitches for the Raglan Sleeve and Avoid Holes in the Underarm — for the love of knitwear
Edit: en echt super leuk garen!
Ziet er goed uit hoor!
@anon41596379 ze heeft de mouwen nog niet gedaan dus dat stuk komt nog!
Oh haha ik keek snel en dacht ‘hier weet ik een site voor!!!’ maar nu zie ik het inderdaad. Ik dacht op de een of andere manier dat ze de mouwen met geel opgepakt had en nu gele mouwen ging maken, vond ik al een rare keuze.
Ahh haha nee dat is waste yarn, een stekenhouder draadje eigenlijk omdat ze nu de body vd trui breit en dan later verder gaat met de mouwen
Ze is af. Ik twijfel nog over de mouwen en gezichtje.
En wil een deken maken in de steek van t jurkje.
Dan heeft ze de site in ieder geval vast voor straks haha, anders komt ze alsnog met het gat dat ik dacht te zien.
Ja, haha het scheelt dat dit werk voornamelijk met 6 strands is, maar mn ritme is redelijk hoog momenteel!
Bedankt voor de tip! Hopelijk krijg ik het daarmee in orde .
Heel schattig
Ah top! Dit is precies wat ik bedoel ik ga het bestellen! Dankkk
Bij de patronen van Sarah Benning, of eigenlijk wel alles, met die zwarte outline. Doen jullie dan eerst de outline en dan pas vullen? Of hebben jullie nog een andere volgorde waarin jullie beginnen?
Ik doe altijd eerst vullen en dan de outline. En dan van rand tot rand vullen en de outline er over. Anders zit je echt te kutten. En als het veel op elkaar is doe ik vullen en dan de outline er op. Dan weer vullen, outline er op.
Ok dat heb ik dus ook gedaan, althans is alweer een tijd terug. Moet ook nog het vullen afmaken, maar die vulling is bij mij zo lellekkkkk. Maar dat kan natuurlijk ook door groot gebrek aan ervaring komen haha