Het kan denk ik wel, maar je moet meer opvullen dan. Als je de dikke draad hebt is ie veel sneller dicht dan met de helft dunnere draad. Maar als je de lijnen aanhoudt van het patroon zou het wel goed moeten komen.
Denk dat wat @Hippe_kikker zegt wel klopt maar de French knots worden dan wel echt anders, veel kleiner. Of zijn die met minder draadjes dan de rest?
Je zou het patroon ook in z’n geheel kunnen verkleinen?
Nee het hele patroon is met 6 draden. Ik wilde inderdaad alles kleiner maken. Of juist de french knots 1 draad meer dan de rest als die te klein worden? Ik heb hier geen ervaring mee haha. Nu ben ik al begonnen ook dus er is geen weg meer terug ![]()
Komt vast goed! Ik hoop op foto’s!
Pagina 8 heb ik afgemaakt en nu pagina 7 (die is vrijwel helemaal gevuld
). Zit straks in nog geen 6 maanden wel op de helft
. Hoewel de onderste helft wel wat arbeidsintensiever is denk ik.
Ik bedacht me vandaag (ik ben pas op pagina 4 haha), dat ik beter onderaan had kunnen beginnen. Nu heb je alle leuke kleurrijke bloemen en straks eindig je met dat hele donkere plateau waar de vaas op staat.
Heel leuk. Blijf respect voor kruissteekmensen hebben hoor. Heb daar echt niet t geduld voor. Ik haak nog liever een levensgrote koe.
Thanks voor alle tips en antwoorden laatst, ik heb wol besteld voor de Rainbow Jumper ![]()
Het gaat dus om deze jumper:

Zin om meteen te beginnen haha. Maar ik moet eerst van mezelf m’n haakwerk je afmaken, maar die moet ik alleen nog maar in elkaar zetten. Heb al zoveel wips ![]()
Heel herkenbaar! Ik moet nog een mouw aan 1 trui, 2 mouwen aan een vest en handschoenen breien als cadeau. Maar wil beginnen aan een soortgelijke trui zoals jij gaat maken maar dan voor mn kind… dus nu doe ik die andere projecten met veel tegenzin…
OMG waar heb je dit patroon vandaan?
Ik mis haken. Ik heb een tennisschouder en nu ook afkickverschijnselen ![]()
Volgens mij is het gebreid
Ja zie ik, maar kan ik ook. No worries ![]()
Ahh Oke haha
Vervelend van je schouder! Komt dat door het handwerken?
Theodora Goes Wild: Free Vintage Patterns Hier vandaan! Het is het tweede patroon.
Gaat breien wel met je schouder of moet je gewoon rust nemen? Beterschap!
Oh nee hopelijk herstelt t wel. Schouders zijn echt bitches.
@Zompig @Whoopdidoo Ja ben echt eigenwijs geweest. Ik haakte echt elk vrije uur dus het zat er wel aan te komen ![]()
Breien heb ik nog niet geprobeerd, maar ik doe deze week even rustig en kijk volgende week hoe of wat
Ik ben voor het eerst sinds jaren weer aan het borduren maar ik weet het niet meer; kan ik het beste wel/niet wassen als hij klaar is. Gaat om een kruissteekje.
Ik begrijp niet goed wat ik nu moet doen. Zou iemand willen meekijken? Ik heb maat 44 (5e optie).
Ik knip het garen door en herverdeel dan mijn steken van linker naar rechternaald en dit aan de foute kant. Dan draai ik mijn breiwerk naar de goede kant. Maar dan?
Begin ik direct met increase round A of eerst een ronde gewoon breien?
Dus slip stiches / A / breien / A / breien / B / B / C / B / C?
Ja ik zou het precies doen zoals jij zegt! Dus starten met de increase round A.