Omatopic #2

Volgens mij klopt het wat je zegt, maar als ik het patroon lees denk ik dat je tussen elke increase round een ronde gewoon moet breien (dus ook tussen de B’s en de C’s). Maar holy moly wat is het onduidelijk opgeschreven.

1 like

Dank je @paraplu en @Geranium!

Edit: heb op ravelry de opmerkingen ontdekt ondertussen. Dat gedeelte was me nog nooit opgevallen.

Blijkbaar vinden er nog mensen het wat onduidelijk…

1 like

Hoi! Domme vraag maar weet iemand hoe dat stof heet waar je op kunt tekenen en dan daarop kunt borduren? Bijvoorbeeld op tshirt of stof oid. Dat spul wat je er met water weer afhaalt en dat je borduurwerk overblijft.
Lekker onduidelijk maar heb typ dit met verhit hoofd van het sporten en moet het weten haha

1 like

Ik zocht op irisborduurt oplosbaar :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ff een truien update:

De boord heeft me een week gekost. Heb toch maar houten 3mm naalden besteld, want die metalen zijn zooo glad. Het stuk met de kleurtjes gaat wel heel snel! En ik vind het er zo leuk uitzien :heart_eyes:

27 likes

Zo ver ben ik toch nu toe geraakt.

Ik vind dat ik het hier mooi gedaan heb:

Hier is het echter rommelig

En hier zit ik met een grote lus waar ik. Iet weet waar die vandaan komt. Had ook een steek tekort aan die kant dus ergens toch iets fout gegaan. De raglan ziet er raar ook raar uit.

Vooral die lus baart me zorgen. Nu twijfel ik om een stukje uit te trekken (maar met die raglan lijkt me dat niet simpel en als het misloopt is dat uren werkt wat ik kwijt ben) ofwel gewoon door te doen en dan hopelijk bij het oppikken van de steken dit te kunnen wegmoffelen met de mogelijkheid dat dat niet lukt.

Wat zouden jullie doen?

5 likes

Je bedoelt de ronde voor het misgaat de steken volledig rond oppakken en dan uittrekken?

2 likes

Ik ben niet zozeer van het breien, dat doet mijn oma voor me. Maar ik hou van haken en dan specifiek amigurumi

17 likes

Omg ik wil dit bij een van mijn vesten doen!

7 likes

Ik zit een beetje in een haakdip. Heb bergen nog van wat ik vorig jaar had gemaakt, voor mn “patronen”. En nu denk ik meeeh. Terwijl ik t ook wel schattig en leuk genoeg vind, maar gewoon altijd aan mn eigen kunnen twijfel. En er genoeg lelijkers op etsy staat.

Zal ik hiermee verder gaan of niet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

@Vaiana super cute die knoopjes! Hoe gaat t met je schouder?

4 likes

Als je er geen plezier uir haalt moet je stoppen. Het is een hobby en dat kan je beter zo houden.

Schouder gaat goed, rug is meh. Ach ja, is een haat-liefde verhouding op dit moment :sweat_smile:

3 likes

Dat is t niet. Had gewoon even creatieve dip en toen druk met nieuwe baan. En nu begint t weer rustiger te worden en ruimte in mn hoofd en wil ik dus weer haken, maar wat.

Wel kut dat t nog niet helemaal lekker gaat.

en dan negeren we even de projecten die half af zijn en inmiddels niet meer weet wat t moest worden :joy:

4 likes

Oooh op die manier! Hmmm dan vind ik die konijntjes en beertjes het leukst :blush:

2 likes

ooooh deze zijn echt te schattig!!
Welk patroontje heb je gebruikt voor het konijntje? ik had ooit een supergoed patroon online maar die is toen gestopt met haar blog en heb hem nooit opgeslagen.

ik wil deze trouwens opnieuw maken maar dan ander kleurtje. ben sinds een paar weken zwanger en leek me misschien wel leuk voor in het wiegje

5 likes

Is mn eigen patroon!

Kijk je wel eens op ravelry? Daar staan heel veel gratis patronen op.

2 likes

Borduurt iemand hier met een standaard (vrij borduren bedoel ik) en zo ja, heb je een aanrader? Ik heb eindelijk uitgevonden waar de pijn in m’n pols vandaan komt denk ik: het vasthouden van de borduurring.
Lastige is alleen dat ik borduur terwijl ik netflix, dus het moet niet ‘in m’n gezicht’ zitten haha.

1 like

@Clancy jij?

1 like

Die zijn inderdaad aan de prijs haha, daar moet ik nog even goed over nadenken :sweat_smile:

1 like

Ik vond dit echt een rotklus, nu weer verder met vrij borduren.

34 likes

Omdat het prachtig is en je het wilt hebben?:smiling_face_with_three_hearts:

2 likes