Omatopic #2

Ik ben niet zozeer van het breien, dat doet mijn oma voor me. Maar ik hou van haken en dan specifiek amigurumi

17 likes

Omg ik wil dit bij een van mijn vesten doen!

7 likes

Ik zit een beetje in een haakdip. Heb bergen nog van wat ik vorig jaar had gemaakt, voor mn “patronen”. En nu denk ik meeeh. Terwijl ik t ook wel schattig en leuk genoeg vind, maar gewoon altijd aan mn eigen kunnen twijfel. En er genoeg lelijkers op etsy staat.

Zal ik hiermee verder gaan of niet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

@Vaiana super cute die knoopjes! Hoe gaat t met je schouder?

4 likes

Als je er geen plezier uir haalt moet je stoppen. Het is een hobby en dat kan je beter zo houden.

Schouder gaat goed, rug is meh. Ach ja, is een haat-liefde verhouding op dit moment :sweat_smile:

3 likes

Dat is t niet. Had gewoon even creatieve dip en toen druk met nieuwe baan. En nu begint t weer rustiger te worden en ruimte in mn hoofd en wil ik dus weer haken, maar wat.

Wel kut dat t nog niet helemaal lekker gaat.

en dan negeren we even de projecten die half af zijn en inmiddels niet meer weet wat t moest worden :joy:

4 likes

Oooh op die manier! Hmmm dan vind ik die konijntjes en beertjes het leukst :blush:

2 likes

ooooh deze zijn echt te schattig!!
Welk patroontje heb je gebruikt voor het konijntje? ik had ooit een supergoed patroon online maar die is toen gestopt met haar blog en heb hem nooit opgeslagen.

ik wil deze trouwens opnieuw maken maar dan ander kleurtje. ben sinds een paar weken zwanger en leek me misschien wel leuk voor in het wiegje

5 likes

Is mn eigen patroon!

Kijk je wel eens op ravelry? Daar staan heel veel gratis patronen op.

2 likes

Borduurt iemand hier met een standaard (vrij borduren bedoel ik) en zo ja, heb je een aanrader? Ik heb eindelijk uitgevonden waar de pijn in m’n pols vandaan komt denk ik: het vasthouden van de borduurring.
Lastige is alleen dat ik borduur terwijl ik netflix, dus het moet niet ‘in m’n gezicht’ zitten haha.

1 like

@Clancy jij?

1 like

Die zijn inderdaad aan de prijs haha, daar moet ik nog even goed over nadenken :sweat_smile:

1 like

Ik vond dit echt een rotklus, nu weer verder met vrij borduren.

34 likes

Omdat het prachtig is en je het wilt hebben?:smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Geen idee of het hier hoort of in het naaitopic, maar ik heb een etui voor m’n breinaalden/toebehoren gemaakt. Deels van vegan leer/kurk/stof, vinyl dat ik van een oud hemaboekje heb gehaald en heeeel veel biasband haha. Blij dat ik nu m’n naalden veilig kan opbergen!

Vind alleen het biasband aan de buitenkant wat slordig, misschien dat ik dat ooit nog ga fixen.

24 likes

Vond het leuk om op vakantie een nieuw haakproject te beginnen. Mijn meest oma-achtige haakwerk tot nu toe: jute AH-tas omhaken met granny squares. Ben obsessed. Als ik zo doorga heb ik ‘m eind van de vakantie af!

Uiteindelijk moet het ongeveer zoiets worden:

19 likes

Nog 6 maanden te gaan :smiling_face_with_tear:

18 likes

M’n giga borduurwerk is half af. Althans 8 van de 16 pagina’s. Volgens mij moet ik de meest bewerkelijke pagina’s nog doen :grimacing:

45 likes

waw, heel mooi tot nu toe! Komt heel mooi uit op het zwarte doek

7 likes

Ok nu nog 5 maanden
Halp!

2 likes

Zojuist aan deze begonnen :heart_eyes:

13 likes