Ik ging een beer maken, pluizig dus eerst gewoon want pluis kan je niet uithalen. Heb ik niks opgeschreven ![]()
Okeee! Ik ben klaar. Maar hoe haal ik nu het makkelijkste/beste manier om mijn stift te verwijderen? Is te verwijderen met water, maar houd je het dan haar onder de stromende kraan ofzo? ![]()
Dat kan, maar je kunt het ook deppen met een vochtige doek. Dan duurt het drogen niet zo lang.
Geweldig!
welk patroon heb je gebruikt?
Is een patroon uit het boek crochet café
Jij gaat als een speer!
Mijn eerste vrij borduur project is af! (Al een tijdje, maar vergat steeds een foto te maken).
Jammer is dat door mijn zweterige handen tijdens het gezwoeg op de metallic draad een aantal van mijn lijnen weggevaagd waren. Heb ze toen proberen weer bij te tekenen maar dat lukte niet helemaal lekker. Daarom is de perzikroze Dahlia aan de linkerkant wat mismaakt. En ook french knots… volgens mij moet dat easy peasy zijn maar ik heb er toch steeds issues mee.
Vond het een leuk patroon om te doen, soms wel een uitdaging met alle blaadjes die over/achter elkaar vielen, vond dat lastig om dat met de satinstitch mooi te krijgen.
Hele mooie kleurencombinatie zo zeg! Ik ben heel benieuwd hoe het gaat worden
Ik heb eindelijk weer eens wat afgemaakt! Ik moet hem nog wel blocken, vandaar dat een kant langer lijkt, haha.
Ik heb er zo’n drie weken over gedaan, dus het was best een snel project. Garen is Belle Drops. Patroon is de Retro Button Top van Witre Design. Ben er best trots op ![]()