Omatopic #2

Klotedraad he! Zat ook veel in m’n Klimt borduurwerk. Never again :smiling_face_with_tear:. Wel heel mooi strakke borduurlijnen zeg :ok_hand:

3 likes

Breien jullie je kousen altijd op dezelfde manier? Ik tot nu toe altijd met magic loop of 9 inch circular needles.

Ben nu voor een eerste keer de addi crasy trio aan het proberen.

En wil tijdens mijn vakantie two at a time proberen dus heb een langere rondbreinaald besteld. Dpn’s heb ik in het begin geprobeerd maar al snel opgeven. Misschien later ook nog eens proberen.

8 likes

Oh wat wordt dat mooi!
Ik wissel af met dpn en crasy trio! En heel soms magic loop.

3 likes

Ik brei altijd met dpns en altijd toe up! En eigenlijk ook altijd dezelfde hiel haha.

2 likes

Ik heb tot nu toe ook altijd dezelfde hiel gebruikt. En nog nooit toe up. Nog meer dingen om uit te proberen :grinning:.

Is wel leuk aan sokken dat je zoveel verschillende dingen kan proberen! En al de mooie kleurtjes natuurlijk.

1 like

Ik ben eindelijk weer begonnen met een borduurwerkje. Na de verhuizing had ik er een tijd geen tijd/zin in maar nu is het weer super leuk om te doen

12 likes

Was stylecraft dk nou fijn voor een deken of niet?

Ja! Vind ik persoonlijk wel. Ik haak altijd met special dk. Blijft mooi en pluist niet. Plus goeie kwaliteit/prijs

1 like

Ik heb dit weekend heel veel restjes opgemaakt omdat ik een spencer aan het breien ben geïnspireerd op die van Yvon Jaspers. Ik word er helemaal vrolijk van💖
afbeelding

10 likes

Dat is ook een goed idee zeg!

1 like

Mooi al!! Ben ook met deze bezig maar nog laaaang niet zover :see_no_evil:

1 like

Ik vind het zo leuk dat je telkens kan afwisselen met welk plantje je gaat doen!

3 likes

Wat een goed idee!

Dobbelsteen gemaakt! In het echt issie leuker

20 likes

En gelijk door met een Dump Him tas

10 likes

Ik ging een beer maken, pluizig dus eerst gewoon want pluis kan je niet uithalen. Heb ik niks opgeschreven :sob:

2 likes

Hahaha dat heb ik haar wel beloofd!
@Soy.peor

3 likes

Okeee! Ik ben klaar. Maar hoe haal ik nu het makkelijkste/beste manier om mijn stift te verwijderen? Is te verwijderen met water, maar houd je het dan haar onder de stromende kraan ofzo? :grinning:

1 like

Dat kan, maar je kunt het ook deppen met een vochtige doek. Dan duurt het drogen niet zo lang.

2 likes

2e kant van de Dump Him tas is af. Nu het in elkaar zetten. Ben sinds 17.00 bezig :sleeping:

13 likes