Omatopic #2

Borduren zal denk ik nooit ophouden! Te veel leuke dingen om te doen!

1 like

Wat een mooie werkjes allemaal! Vooral die onderste is zó leuk. Als ik dat zo zie, wil ik ook borduren, maar ik heb er echt geen geduld voor :’) Te priegelig haha.

Ik heb wel een topje af. Was maar 1,5 week werk (wel ziek geweest, dus lekker veel gebreid op de bank). Echt een fijn patroon en de garen (Rico Creative Cotton) is echt top.

Nu verder met m’n camisole no.6 van My favourite things knitwear.

15 likes

Nou, de wip van je piano mocht er ook wel bij hoor :stuck_out_tongue:

1 like

Ik ben weer met wat nieuws begonnen, met Stars Hollow. She’s still kinda messy, maar dat komt uiteindelijk wel goed

21 likes

Mijn oprechte excuses, hierbij uw geliefde piano

(al ben ik nu al iets verder maar heb het werkje nu niet in de buurt)

15 likes

Omg dit wordt geweldig!

4 likes

Yes! Ik moet ook echt verder aan die piano. Straks hebben we volledig hetzelfde werkje haha

5 likes

Het patroon op deze stof was jouw idee! Alle credits zijn voor jou :smile:

3 likes

Zo leuk deze! Ik zou die piano echt niet kunnen opbrengen :joy:

1 like

Hoe bedoel je precies? Het patroon is gemaakt door Sarah K benning! Geen orgineel design!
Het is een beetje priegelen wel. Kleed zie ik nu als grootste uitdaging. Vooral omdat Sarah nog wel eens een steekje wilt laten hangen met het patroon hoe het er uit ziet ten opzichte hoe ze het afgerond heeft op de foto.

3 likes

Oh ik bedoelde gewoon het grote oppervlak aan satin stitch. Ik vind dat echt rotwerk, haha.

1 like

Mijn twee laatste paar sokken.

31 likes

Even m’n frustratie kwijt. Ik heb een maand geleden op Ravelry en Reddit een oproep gedaan voor test knitters voor m’n sokkenpatroon. Toen vond ik een handjevol mensen die zich aan hebben gemeld. Gisteren was de deadline die ik heb gesteld en de helft heeft niet eens ƩƩn sok af of reageert helemaal niet meer. Geen enkeling heeft een setje sokken gemaakt. Ik snap dat het allemaal vrijwillig is en ik ben dankbaar dat mensen mij willen helpen, maar als je bij lange na de deadline niet haalt, communiceer dat dan tijdig of meld je niet aan als test knitter :triumph:

1 like

Ahh wat jammer, hebben ze wel de essentiƫle delen gebreid? Bij een test sok is het wel normaal dat je er maar 1 echt moet breien.

@praline heel mooi! Leuk patronen!

2 likes

Ik dacht met zo’n ruime deadline dat twee wel haalbaar was. Je wil toch zelf ook een bruikbaar paar sokken lijkt me… Ik had er wel al bij gezet dat 1 sok voldoende is. De meesten zijn volgens mij al tot over de hak, dus dat is in principe voldoende maar de laksheid van mensen irriteert me.

Edit: dit is mijn eerste patroon dus ook een les voor mij. Bij mijn volgende patroon (ik heb al wat in gedachte en ben zelf halverwege met breien :grin:) zorg ik dat ik veel meer mensen vind hopelijk.

1 like

Toen ik een sok test breide was het best een intens patroon en heb in de tweede sok fijn na de deadline op mijn gemak gebreid. Maar snap dat het niet zo leuk voelt.

Deel het ook vooral hier en/of deel je insta! denk dat als mensen je een beetje kennen ze zich meer verplicht voelen ze gemotiveerder zijn om door te gaan :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Haha leuk, mijn instagram is @socksbykim https://www.instagram.com/socksbykim/. Nog heel leeg, want ik ben pas net begonnen! Als iemand van hier me volgt, zal ik terug volgen :smile:

2 likes

Oeh je Daisy socks zijn echt heel cute! Het is dat ik geen sokken brei, anders had ik wel voor je willen testbreien, haha.

Ik vroeg me altijd af wat mensen deden om hun naalden te breken… The unthinkable happened, m’n 3,5 naald is gebroken :sob: Heb hem wel gelijmd, maar vraag me af of hij nog wel lekker breit. En anders toch nieuwe bestellen.

1 like

Zo frustrerend is dat, zeker van die gekleurde knit pro naalden? Ook eens gehad dat m’n naald brak (en niet eens een dunne! 4,5 ofzo) onderweg naar een vakantie bestemming. Echt janken. Gelukkig heb ik altijd minstens drie projecten mee :upside_down_face:

Da’s niet leuk! Ik ben niet goed onder ā€˜druk’ dus ik heb me nog nooit aangemeld voor een test knit. Anders had ik je graag geholpen!

1 like