Welke ben je aan het maken!? Ben niet nieuwsgierig hoor.
Ik ben net op de markt geweest in Arnhem en echt veel te veel stof gekocht als ik thuis ben doe ik ff showen
Welke ben je aan het maken!? Ben niet nieuwsgierig hoor.
Ik ben net op de markt geweest in Arnhem en echt veel te veel stof gekocht als ik thuis ben doe ik ff showen
Met de kat in een venster en een plant ernaast. Die botanische dingen van de laatste tijd zijn echt nog veeeel te lastig voor mij haha. Dit is iig niet zoveel hutje mutje op elkaar.
Hij ligt hier op tafel dus de vraag schoot me ineens te binnen, maar ik ga toch eerst Klimt afmaken (dying). Heb ook nog zoveel leuke stofjes waarop ik kan gaan borduren!!
Precies gewoon beginnen waar je jezelf het fijnst bij voelt. Ik vond die plant op dat plankje ook heel eng. Maar dat watering patroon dan weer niet???
Dit zijn mijn stofjes!
Die bovenste blauwe en roze kreeg ik bij garen via MP en die bloemetjes zijn van sostrene grene.
Dan een stapel van splendith en van domburg.
Die onderste komen van de breibrink en zijn iets grover geweven.
Mijn buit van de markt op Arnhem. Dankzij tip van @Soy.peor alle credits naar haar.
Kraam 1 kon alleen per meter. En het stuk roze had ik uit het koopjes hoekje en kreeg ik gratis van die meneer
En bij kraam 2 heb ik stuk donkergroen katoen en drie stukken linnen gekocht
Er stonden legit gewoon zes kramen!! En dan nog fournituren enzo. Is gewoon normale markt op vrijdag
Ik houd echt van jou jij bent mijn spirit animal hahaha
@Clancy en @mikselke zo jaloers.
Weet iemand of de markt goedkoper is tov een stoffenwinkel? Bij de markt lijkt t me zo dat je moet haasten ofzo want andere mensen en in de winkel kan je gewoon lekker rondstruinen denk ik. Ben er beide nog nooit geweest dus geen idee.
Jaa de markt is goedkoper. Je hebt er vaak goedkope coupons en goedkopere kramen. Je hoeft er niet te haasten.
Wat soy zegt! Je hoeft niet te haasten. Ik ben wel express vroeg gegaan. Het linnen was 10 euro per meter, katoen 5 per meter.
En de eerste stapel was 6€ per meter (daar kon ik geen halve van nemen. Dat is dan zijn regels)
Het ligt er denk ik aan wat je ook wilt. De ecru stof die ik normaal heb van de naaiwinkel is 14€ per meter.
Nou mn vraag was overbodig want ik ging even kijken of ik wat van de markt hier kon vinden en volgens de plattegrond is er helemaal geen stofkraam. En dat is dan de grote weekmarkt op zaterdag. Zo vreemd. Dan toch maar een keer naar de winkel.
Hier in mijn dorp is ook geen kraam, heb voor t eerst in bijna een jaar de trein gepakt!
Ja maar dat is nog een dorp. Had hier woensdag ook gekeken maar dat is een kleinere markt bij een winkelcentrum. Stond wel een wolkraam maar die had niet wat ik wilde. Maar de zaterdagmarkt is gewoon grote markt uit mn herinnering. We zijn gewoon middelgrote stad wel. Nu ben ik denk ik er al 15/20 jaar niet geweest want bijbaantjes, maar zo gek.
Ik wil ook zo graag naar een winkel met softfun maar die is er ook niet. Noord holland is kut
Als je een keer een dagje Arnhem gaat doen, sowieso op vrijdag dus naar de markt daar!
Naaah, Zaandam heeft een goede stoffen kraam op de markt. Twee zelfs dat ik weer. Flinke fournituren kraam erbij.
En hier in Heemskerk zit de stoffenloods. Genoeg opties al in twee plaatsen
In Utrecht is op zaterdagochtend / begin middag (tot 15:00 denk ik) altijd lapjesmarkt! Die is echt groot met wel 15 kramen denk ik.
Deze vrouw heeft gewoon een winkel met stalen op knijpers? Eliza and the Giraffe by ElizaAndTheGiraffe on Etsy en ik vind het echt briljant.
Heeft iemand weleens borduurringen geverfd? Heb een hele boel houten gekocht voor een project, maar bedacht me daarna dat zwart beter past bij de zwarte stof.