Easy bralette is af! Ben zo blij ermee . Bij het blocken alleen net is te breed gegaan maar dat komt wel goed na een volgende wasbeurt.
Staat je goed! En wat een leuke kleur, welk garen heb je gebruikt?
Ff m frustratie uiten hoor. Ik ben al drie keer met camisole no. 6 begonnen. De eerste keer werkte het garen niet. Tweede keer had ik 4mm naalden gebruikt, maar die waren eigenlijk te groot, dus overal gaten. Derde keer naar 3,5mm gegaan, maar nu heb ik een minuscuul topje? Dus ik ga het maar weer uithalen en dit patroon voor volgend jaar bewaren ofzo, ben er helemaal klaar mee. :’) Gelukkig gaat m’n vintage truitje wel goed, die is bijna klaar.
Is een basic sock garen van wol met verve. Had geen naam maar enkel een nummer (heb wikkel niet meer).
Oh dat is zo frustrerend! Inderdaad maar even aan de kant gooien .
Ik heb bij de joanns de laatste 5 ontbrekende kleuren dmc-borduurgaren gekocht dus nu heb ik volgens mij alle “gewone” dmc-kleuren
Wat is jullie ervaring met breinaalden langs de douane in NL? Op de site van Schiphol lees ik dat scherpe voorwerpen in principe niet zijn toegestaan indien ze langer zijn dan 6 cm. Zouden korte houten/bamboe rondbreinaalden mogen? (In het ergste geval neem ik een extra setje naalden mee in de ingecheckte bagage zodat ik alleen de naalden hoef af te staan bij de douane, mocht het toch niet mogen). Zie zo vaak op Insta dat mensen in het buitenland vrolijk breien in het vliegtuig, wil ik ook!
Ik zou een setje goedkope kopen voor de zekerheid, mocht je ze dan in moeten leveren dan is het nog niet zo erg. Verder geen ervaring, volgens mij is het echt per maatschappij verschillend.
Wow wat een werk! Hoe groot is 'ie in z’n geheel?
Wat een fantastisch magneetje!
Alleen voor de hoeken doe je 3 vasten, voor de stukjes tussen de clusters doe je 1 vaste
Haha ja sorry lossen! Lekker verwarrend weer… ik kan in het stukje de vaste niet vinden, maar zie dat ik mijn grannies zowiezo anders haak. Ik doe niet die halve vasten om bij de hoek te komen.
love je naaldmagneet
ik heb het nodig!
Ziet er goed uit!
Foto van m’n wip. Wil met wat anders beginnen eigenlijk maar mag niet van mezelf. Het worden perziken trouwens.
als ik iets heb geleerd van @NothingAboutSam dan heb je af en toe de break van je hoofd project nodig en werk je even aan iets anders. je kunt er altijd nog bij terug komen! Eerlijk is eerlijk, haar advies heeft me goed geholpen
Ja dat heb ik in het verleden gedaan! Ging bij mij prima, is allebei dezelfde dikte en hetzelfde materiaal dus zou geen probleem moeten zijn. Ik heb alleen geen ervaring met het resultaat bijvoorbeeld wassen uiteindelijk (was ooit aan een deken begonnen maar heb die nooit afgemaakt helaas)
Ik zag op instagram dat irisborduurt 12 augustus (vrijdag) een kortingscode gaat geven voor kruissteekwerkjes. Misschien een tip, mocht iemand hier willen bestellen.
Zelf ben ik nog wel even (of jaren ) zoet met mijn bloemenwerk, dus denk dat ik niets ga kopen haha.
Nice! Draai je je granny’s om na elke ronde? Misschien kan je dat nog doen om ze rechter te krijgen
Kan inderdaad wel prima. Al is zeeman net wel dikker vaak ook al is dat volgens de label niet zo.
@Vaiana Whut?! Is dat een ding?