Omatopic #2

Vergeet niet dat wat je ook wil maken dat het nog aan elkaar moet :joy:

Heeft iemand een tip voor soortgelijk garen als dat zeeman extra soft? Dus dat dikke velvet achtige? Ik heb er wel een van durable maar die is toch een stuk dunner. Hobbi heeft ook wel iets maar vind ik qua voorraad en kleur niet betrouwbaar. Iemand nog andere tips?

Granny squares kan je super makkelijk al hakend aan elkaar maken. Als je dat opzoekt zijn er genoeg filmpjes op YouTube. Scheelt echt heel veel rotwerk.

1 like

Ik gebruik de single crochet altijd

2 likes

Vandaag deze drie pakketten gekocht met de kortingscode van irisborduurt :grimacing:. Moeten wel blijven liggen tot ik met die godvergeten bloemen klaar ben…

12 likes

Ik mocht van mijzelf deze bestellen want herfst komt eraan. Die bloemen hebben mij zo gedemotiveerd dat ik sinds januari ofzo niet meer geborduurd heb. Hopelijk helpt dit.

6 likes

Ah zonde joh! Ik ben al wel over de helft ofja de bovenste helft is af en bijna 1 pagina van de onderste helft (zonder rand). Maar ik vind borduren voor mezelf wel meer een ‘niet bij 30000 graden’ hobby :woman_shrugging:

2 likes

Hahaha ja begrijpelijk!

Ben je al begonnen? Had een keer als tip gelezen dat je bij vlakken met gebogen lijnen het beste in het midden kan beginnen, en dan doe je eerst alles aan de ene kant van het midden en dan alles aan de andere kant.

Ah lief dat je nog reageert. Ik ben nog niet begonnen omdat ik zo opkijk tegen het overtrekken van het patroon op stof.

Nu het ik toevallig vandaag van dat wateroplosbare papier gekocht wat ook in de printer kan. En ik had bedacht dat ik dan ook makkelijk extra hulplijnen kan tekenen.

4 likes

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om zelf een haakpatroon te maken. Fml :smiling_face_with_tear:

5 likes

Pfff succes haha

Ik ben eindelijk na weken weer verder gegaan met mijn borduurwerk.
Was ondertussen al begonnen aan 2 andere patronen en andere hobbies.

Zit nu op 54% dus heb nog wat te gaan

15 likes

Ok af. De snorharen skip ik en ik weet nog niet welke kleur ik de achtergrond ga doen. Origineel is donkergroen, maar dat vind ik zo somber
afbeelding

7 likes

Afgelopen week deze muts gebreid. Hoop dat ik hem snel op kan :laughing:

24 likes

Ik heb in een opwelling een haak patroon gekocht, maar nog nooit in m’n leven gehaakt of gebreid. Wat voor wol moet ik kopen als ik geen jeuk wol wil? En iemand tips voor goede webshops enzo?

Wat voor patroon is het en wat wordt er aangeraden?

2 likes

Hemdje van witre design

37 likes

Super mooi!!!

4 likes

Staat je goed die kleur, mooi!

2 likes
  • weg

@Clancy thanks! @paraplu dit is voor zomerse dingen echt mijn standaard kleur ofzo :stuck_out_tongue_winking_eye: andere lichte kleuren trekken me minder blijkbaar

2 likes