Omatopic #2

Haha dank allemaal voor jullie reacties! Ik heb ergens nog een doorzichtige bak die ik wellicht kan leeg ruimen. Anders pak ik wat extra grote ziplock zakjes.

Ik weet nog niet exact wat ik van welke garen ga maken, maar goeie! Denk dat 10% katoen sokken inderdaad niet zo lekker is, weinig stretch. Ik wil ook nog twee tasjes breien voor mijn dochter dus wellicht gebruik ik die daar dan wel voor :blush:

1 like

Heeft iemand van jullie hier al iets uit gehaakt? Ben zo benieuwd naar de verschillende kleurcombinaties.

4 likes

Nou het was een wat langzame start want wilde eerst nog van dat wateroplosbare papier kopen aangezien ik patronen overtrekken haat. Vervolgens was ik mijn geodriehoek kwijt. Toen steeds andere dingen die te doen.

Maar… alle hulplijnen lijken wel te helpen. Want ik hen begonnen met de zon, waar ik het meest tegenop keek, en ik ben best tevreden :blush:

22 likes

Pussy magnet :smirk::smirk:

17 likes

Nu nog een kuiken en dan heb je een chick magnet :joy:

4 likes

Ik ben begonnen aan een granny stripes deken met restjes sokkenwol. Heb nog niet zoveel verschillende restjes want zo snel brei ik niet.

Is er hier iemand die restjes sokkenwol heeft en die wil verkopen? Kleur maakt niet uit en het hoeft maar 6 à 8 gram te zijn.

Ik zal een pb sturen.

Ik heb denk ik ook nog wel, mag tegen verzendkosten jouw kant op!

2 likes

Ik ga nooit meer poppetjes maken. Ik hou het bij kleren en kleden

6 likes

Pussy magnet 2.0

24 likes

Ik ben er nog niet, maar het einde komt eindelijk in zicht :smiling_face_with_tear: ik maak geen grap als ik zeg dat er al 80 uur in zit

31 likes

Dit blijft echt zo’n gaaf patroon! Wat een geduld, haha

Ook eindelijk weer eens wat gemaakt. Ik heb meteen weer zin in een volgende.

44 likes

wauw echt super tof dat haar! Was dit lastig om te doen?

2 likes

Ik weet niet waarom maar ik raakte zelf steeds in de war met de steek :’) Als het haar eenmaal erin zit is het gepriegel, maar prima te doen. Ik had het in eerste instantie wel langer gehouden en op het laatst pas afgeknipt.

Hier wordt het uitgelegd, het patroon is ook van haar (via Etsy).

4 likes

Why knot stitches heeft altijd zulke leuke patronen. Love it!

1 like

Ik zie trouwens nu pas dat ze hem heeft ingedeeld onder ‘advanced patterns’. Maar zeker als je satin stitch goed zit dan vind ik hem eigenlijk niet zo voor gevorderden, zeker doordat alle oppervlakken zo klein zijn.

4 likes

Ik ga zo voor het eerst naar een breiclubje hier in de stad. Ben heel benieuwd haha, hopelijk ben ik niet de jongste :smiling_face_with_tear:

10 likes

Ok ik ben met iets bezig wat ik begin volgende week af wil hebben (ben het voor iemand aan het maken) maar er zitten echt duizend french knots in :’)
Ik heb geen standaard, maar is er een andere huis-tuin-en-keukenmanier om die ring vast te klemmen zodat ik beide handen vrij heb? Zou me echt zoveel tijd schelen namelijk, haha.

Hoe was het?

1 like