wauw echt super tof dat haar! Was dit lastig om te doen?
Ik weet niet waarom maar ik raakte zelf steeds in de war met de steek :’) Als het haar eenmaal erin zit is het gepriegel, maar prima te doen. Ik had het in eerste instantie wel langer gehouden en op het laatst pas afgeknipt.
Hier wordt het uitgelegd, het patroon is ook van haar (via Etsy).
Why knot stitches heeft altijd zulke leuke patronen. Love it!
Ik zie trouwens nu pas dat ze hem heeft ingedeeld onder ‘advanced patterns’. Maar zeker als je satin stitch goed zit dan vind ik hem eigenlijk niet zo voor gevorderden, zeker doordat alle oppervlakken zo klein zijn.
Ik ga zo voor het eerst naar een breiclubje hier in de stad. Ben heel benieuwd haha, hopelijk ben ik niet de jongste ![]()
Ok ik ben met iets bezig wat ik begin volgende week af wil hebben (ben het voor iemand aan het maken) maar er zitten echt duizend french knots in :’)
Ik heb geen standaard, maar is er een andere huis-tuin-en-keukenmanier om die ring vast te klemmen zodat ik beide handen vrij heb? Zou me echt zoveel tijd schelen namelijk, haha.
Hoe was het?
Het was heel gezellig! Was inderdaad veruit de jongste, maar iedereen was superlief. Ga volgende week weer ![]()
Thank god, het is eindelijk af na maanden eraan gewerkt te hebben. Was er eerst niet blij mee, maar het was toch een kwestie van trust the proces haha
Ik ben eindelijk begonnen met sokken breien! Net de boord gedaan. Wat een gepriegel zeg, mn linkerhand doet helemaal pijn.
Maar ik vind het wel leuk om te zien hoe de strepen tevoorschijn komen. Ik gebruik het DK Vanilla Sock patroon van Crazy Sock Lady btw.
Bij gebrek aan standaard pakte ik de ring en legde die op de rand van het bureau en dan plempte ik mijn toetsenbord er op of een boek. dan kan ik gewoon met twee handen frenchknots doen!
Ja zo heb ik het nu ook maar gedaan. Dacht dat ik heel erge nekpijn zou krijgen ervan maar gelukkig niet.
Wat leuk! Ik heb die tutorial ook gedaan en net van het weekend de eerste sok af. Nu met nummer 2! Ik doe magic loop met een lange draad, werkt heel fijn. Maar is ook mijn eerste keer breien haha ![]()
Ik kon helaas geen foto meer maken bij daglicht. Echt een chill en makkelijk patroon was dit (van Moody Green), ging lekker snel!
Ja he, hij is van de Arne & Carlos-lijn van Regia. Zij hebben zulke leuke kleurtjes en motiefjes.
Misschien is opzetten met magic loop wel handiger, ja. Ik vond vooral die eerste paar toeren echt vreselijk, kon bijna de steken niet van de naald krijgen. Maar het rondbreien gaat eigenlijk best goed! Sneller dan ML haha.
@HoningDrop Wauw, je eerste keer breien? Wat knap zeg, hij ziet er heel goed uit! En fijn om te horen dat die tutorial goed werkt. Ik ben bijna bij de heel turn/flap, ben heel benieuwd hoe me dat afgaat, haha.
Oh ik vind al die borduurwerkjes van jullie zo mooi!
Zo mooi!
Worden dit panda’s? Ik vind het nu al knap
Nooooo Baby Groot ![]()