Het was heel gezellig! Was inderdaad veruit de jongste, maar iedereen was superlief. Ga volgende week weer
Thank god, het is eindelijk af na maanden eraan gewerkt te hebben. Was er eerst niet blij mee, maar het was toch een kwestie van trust the proces haha
Ik ben eindelijk begonnen met sokken breien! Net de boord gedaan. Wat een gepriegel zeg, mn linkerhand doet helemaal pijn. Maar ik vind het wel leuk om te zien hoe de strepen tevoorschijn komen. Ik gebruik het DK Vanilla Sock patroon van Crazy Sock Lady btw.
Bij gebrek aan standaard pakte ik de ring en legde die op de rand van het bureau en dan plempte ik mijn toetsenbord er op of een boek. dan kan ik gewoon met twee handen frenchknots doen!
Ja zo heb ik het nu ook maar gedaan. Dacht dat ik heel erge nekpijn zou krijgen ervan maar gelukkig niet.
Wat leuk! Ik heb die tutorial ook gedaan en net van het weekend de eerste sok af. Nu met nummer 2! Ik doe magic loop met een lange draad, werkt heel fijn. Maar is ook mijn eerste keer breien haha
Ik kon helaas geen foto meer maken bij daglicht. Echt een chill en makkelijk patroon was dit (van Moody Green), ging lekker snel!
Ja he, hij is van de Arne & Carlos-lijn van Regia. Zij hebben zulke leuke kleurtjes en motiefjes.
Misschien is opzetten met magic loop wel handiger, ja. Ik vond vooral die eerste paar toeren echt vreselijk, kon bijna de steken niet van de naald krijgen. Maar het rondbreien gaat eigenlijk best goed! Sneller dan ML haha.
@HoningDrop Wauw, je eerste keer breien? Wat knap zeg, hij ziet er heel goed uit! En fijn om te horen dat die tutorial goed werkt. Ik ben bijna bij de heel turn/flap, ben heel benieuwd hoe me dat afgaat, haha.
Oh ik vind al die borduurwerkjes van jullie zo mooi!
Zo mooi!
Worden dit panda’s? Ik vind het nu al knap
Nooooo Baby Groot
Oh beter! Nu je t zegt zie je dat wel.
Fuck u
Oooh faaaaakkk door jullie @Whoopdidoo en @Sedana zie ik waarom jullie dat denken. Ik heb geen catchlights in zijn ogen gehaakt.
Ik zie juist ‘schattige’ schedels (sorry)
Mijn eerste sok is af!
Ben er heel trots op. Hij is wel een beetje aan de krappe kant, maar ik hoop dat ik hem nog wat kan rekken door te blocken. Mn vriend heeft deze schattige sockblocker voor me geprint:
Op naar de tweede.