Oh beter! Nu je t zegt zie je dat wel.
Fuck u
![]()
Oooh faaaaakkk door jullie @Whoopdidoo en @Sedana zie ik waarom jullie dat denken. Ik heb geen catchlights in zijn ogen gehaakt.
Ik zie juist ‘schattige’ schedels (sorry)
![]()
Mijn eerste sok is af!
Ben er heel trots op. Hij is wel een beetje aan de krappe kant, maar ik hoop dat ik hem nog wat kan rekken door te blocken. Mn vriend heeft deze schattige sockblocker voor me geprint:
Op naar de tweede. ![]()
ik voel me wel aangetrokken hoor ![]()
Ik heb gisteren voor het eerst weer een borduurwerkje opgepakt, een cirkel in backstitch gemaakt en het daarna weer neer gelegd. Het is niet veel maar wel weer even een beginnetje <3 Mijn vriend zat ook echt van: Hey! Dat geluid ken ik, ben je weer aan het borduren?
(Hij was nog aan het werk en ik had even pauze)
@Flopsyunicorn wat een super leuk verjaardagscadeau! En gefeliciteerd! Heb je al een idee wat je hier uit wilt gaan maken?
Allessssss. ![]()
![]()
Die is leuk. Die staat er niet in.
Wel het magische boek voor fabeldieren
Ik ben eindelijk weer aan het haken! Ben diertjes aan het maken voor de muziekmobiel voor onze baby. Vind het weer zo rustgevend om te doen
Nooit gedacht dat ik een sokkenbreier zou worden, maar ik heb net vier bollen wol besteld voor sokken.
Inclusief de ruffle socks van Petiteknit. Het zijn ook zulke fijne kleine projectjes om mee te nemen. Ben helemaal om, haha.
En ik ben ondertussen een Ravenclaw sjaal aan het breien, voor in de winter alvast.
even weggehaald
Heb je al op ravelry gekeken? Je kan daar gratis aanvinken! Flax light is een gratis truitje van tincanknits. 6-7 euro is wel normaal voor een patroon dus een echt vergelijkbare designer maar dan gratis bestaat denk ik niet. De designers moeten ook geld verdienen! Maar er zijn wel leuke gratis patronen te vinden:
https://www.ravelry.com/patterns/search#availability=free&fit=baby&pc=sweater&sort=recently-popular&view=large_mobile
even weggehaald