ik voel me wel aangetrokken hoor
Ik heb gisteren voor het eerst weer een borduurwerkje opgepakt, een cirkel in backstitch gemaakt en het daarna weer neer gelegd. Het is niet veel maar wel weer even een beginnetje <3 Mijn vriend zat ook echt van: Hey! Dat geluid ken ik, ben je weer aan het borduren?
(Hij was nog aan het werk en ik had even pauze)
@Flopsyunicorn wat een super leuk verjaardagscadeau! En gefeliciteerd! Heb je al een idee wat je hier uit wilt gaan maken?
Allessssss.
Die is leuk. Die staat er niet in.
Wel het magische boek voor fabeldieren
Ik ben eindelijk weer aan het haken! Ben diertjes aan het maken voor de muziekmobiel voor onze baby. Vind het weer zo rustgevend om te doen
Nooit gedacht dat ik een sokkenbreier zou worden, maar ik heb net vier bollen wol besteld voor sokken. Inclusief de ruffle socks van Petiteknit. Het zijn ook zulke fijne kleine projectjes om mee te nemen. Ben helemaal om, haha.
En ik ben ondertussen een Ravenclaw sjaal aan het breien, voor in de winter alvast.
even weggehaald
Heb je al op ravelry gekeken? Je kan daar gratis aanvinken! Flax light is een gratis truitje van tincanknits. 6-7 euro is wel normaal voor een patroon dus een echt vergelijkbare designer maar dan gratis bestaat denk ik niet. De designers moeten ook geld verdienen! Maar er zijn wel leuke gratis patronen te vinden:
https://www.ravelry.com/patterns/search#availability=free&fit=baby&pc=sweater&sort=recently-popular&view=large_mobile
even weggehaald
Petiteknit doet voor volwassenen ook vaak geen short rows toch? Maar voor baby’s volgens mij inderdaad ook nooit. Maar van andere designers ook niet volgens mij!
Die met streepjes is leuk!
Vind deze ook leuk:
En ga deze sowieso een x maken, echt leuk:
Is er iemand ooit bij Wolplein geweest in Zaltbommel? Schijnt best groot te zijn? Maar is wel een eindje rijden dus ben benieuwd of dat het waard is
Ja! Het is wel groot en wel leuk om een x geweest te zijn. Ze halen wat je wil hebben beneden in het magazijn en daar heb ik toen een half uur op staan wachten dus was niet heel enthousiast Maar andere wolwinkels zijn ondanks dat ze minder hebben wel een stuk leuker.
Ik zou gewoon lekker een lokaal winkeltje (waar het een puinzooi is en je door alle bollen moet graven en dat door een vrouwtje wordt gerund die precies weet waar alles ligt) gaan. Veel leuker en gezelliger.
Ik had een tijdje terug hier advies gevraagd en kom updaten. Vind het haken echt heel leuk en ontspannend werken. Mijn katten vinden het ook enige want ik ben begonnen met allemaal proef stukjes die zij daarna krijgen . Het enige wat ik echt lastig vind is consistent haken. Is dat iets wat aan mijn techniek ligt of is dat gewoon ervaring op doen?
Dat is echt ervaring. Dus gewoon blijven haken en dan komt dat vanzelf goed!
Ga ik zeker blijven doen! Heb mega gave patronen gevonden maar moet nog wel even iets mooier haken.