Ik ben zelf ook linkshandig, als in, ik doe álles met links. Maar haken doe ik juist met rechts haha. Gewoon mezelf zo aangeleerd door filmpjes na te doen. Nu weet ik niet beter en lijkt met links haken heel raar.
Sorry hier heb je waarschijnlijk niet veel aan, maar als je dus filmpjes ‘na-haakt’ kan dat dus prima gewoon rechts!
Leuk! Wat lijkt je leuk om te maken?
M’n vriend wilde me een patroon geven voor m’n verjaardag, dus ik stuurde hem drie door waaruit hij kon kiezen. Alleen kon hij niet kiezen en heeft hij alle drie voor me gekocht
dus bij het printen (want ik had eindelijk dat spullie weer) heb ik gelijk een paar andere geprint die ik wilde maken. Dit is allemaal waarschijnlijk over 5 jaar af ![]()
Oh die met t vosje❤
Ok, mijn startproject noem ik maar mijn proeflapje. Het was niet leuk om door te
gaan met iets wat zoveel fouten en gaten had.
Ik heb bij de zeeman een rondbreinaald gekocht en wat is dat fijn! Sowieso zijn gladdere bamboenaalden fijner dan die stroeve stalen van de action ![]()
Ik maak een kol, ik was al eerder begonnen maar direct met een tricotsteek (gaat vanzelf met rondje breien dus!) en het krulde zo om ![]()
Maar er zat ook een draai in mijn kol!!
Dus ook weer leermomenten.
Ik heb hem uitgehaald en ben opnieuw begonnen en eerst wat toeren een boordsteek.
En nu lekker doorbreien!
Haken met een dikkere draad en naald is prettig in het begin! Het liefst ook met een kleurtje zodat je het beter kan zien. Er zijn vast tutorials online waarin de basis wordt uitgelegd! Succes en veel plezier💕
waar print je dat op? Zijn echt super leuke patronen!
Kleding wordt vaker gebreid dan gehaakt dus ik stem voor breien!!
Ik vind haken wel makkelijker voor kleren tbh. Je zie meteen je project vorm krijgen
Ik vind breien makkelijker en leuk om te doen!
en het is zo mooi
Je breid prachtig!
Punt
Thanksssss m’n borduurwerk ligt alweer te verstoffen, moet ik toch maar aan de talenten overlaten
Haha ik ben het met je eens hoor!
@Gatta, ik vond haken makkelijker om te leren maar nu ik het allebei kan brei ik veel liever.
Ahh lief! Maar toen ik net begon had ik ook al snel een mooie sjaal en truitje gebreid. Uiteindelijk volg je gewoon de instructies op uit een patroon, is minder ingewikkeld dan je zou denken
Wauw. Leuk geworden!
Dit is te schattig🥺
Heel mooi geworden!