Omatopic #2

Haha ik ben het met je eens hoor!
@Gatta, ik vond haken makkelijker om te leren maar nu ik het allebei kan brei ik veel liever.

4 likes

Ahh lief! Maar toen ik net begon had ik ook al snel een mooie sjaal en truitje gebreid. Uiteindelijk volg je gewoon de instructies op uit een patroon, is minder ingewikkeld dan je zou denken

3 likes

Morgen nog wat van die oranje witte bolletjes maken en dan is die zo goed als af.

34 likes

Wauw. Leuk geworden!

2 likes

Dit is te schattig🥺

2 likes

Ja nu is die echt helemaal af!

Licht is niet het beste, maar het wordt ook zo snel donker weer

30 likes

Heel mooi geworden!

1 like

Rainbow cake!

36 likes

Bezig met het Jules vest van liefsvansuus.
Love de kleur

21 likes

Wow, heel mooi!

Ik ben als bezigheidstherapie begonnen met een deken. Na 3x van kleur gewisseld te zijn in de winkel en nog niet zeker van mn keuze. Maarja 20 euro is goedkoper dan een middagje therapieshoppen.

5 likes

OMG de eerste mouw van mijn trui is af :smiling_face_with_tear:

8 likes

Ik had een soort Peter Rabbit geborduurd (patroon van Etsy) zo poepiiiiiig

41 likes

Aah deze is zo leuk!

4 likes

Wauw, wat mooi! Ik borduur zelf niet, maar ik ben altijd zo onder de indruk van de kleurovergangen. Ga je hem inlijsten?

Ik ben met een jaren 60 cardigan begonnen:

Dit patroon is zo leuk om de breien! Het wordt dit vest:

Gaat er trouwens iemand naar Kreadoe dit weekend? Ik ga vrijdag voor het eerst en ik ben heel benieuwd.

12 likes

Heb ‘m ingelijst en cadeau gegeven! Vind die patroonbedenkers ook echt knap, inderdaad met zulke subtiele kleurverschillen en draden mixen.

3 likes

Ja ik ga zondag!
Ik vind het altijd wel leuk. Veel nieuwe ideeën opdoen en gewoon lekker rond snuffelen

1 like

Oh de kreadoe lijkt me zo leuk. Al zou ik met 30 nieuwe hobbies thuiskomen denk ik.

1 like

Ben er nu een aantal keer geweest en er zijn heel veel dezelfde standjes met spullen die worden verkocht. wel voor allerlei hobbys en het is leuk om even door te lopen, persoonlijk vind ik het net iets te druk allemaal even rustig te kijken/browsen.
plus groot en deels komt nu ook weer voor CreaChick denk ik :stuck_out_tongue:

1 like

Ik moest googlen wie dat is, nooit van gehoord.
Ben helaas niet in staat om me in de drukte te begeven. En als je niet relaxt kan kijken is t ook niks.

1 like

Vind haar een leuk kanaal hebben!

2 likes