Leuk! Laat vooral je creaties hier zien.
Hoelang duurde het voordat je t in huis had?
OMG je gelooft het niet: De volgende dag!
Ze hebben een centrum in Duitsland, kennelijk
Succes strijder hihi en knap dat je dit in een kleine ring doet. Ik zit dus al bijna een jaar met zo’n giga borduurraam in huis 
 maar die lap is ZO GROOT
 maar die lap is ZO GROOT
Ik doe het zonder raam haha. Ben benieuwd of ik daar later nog spijt van krijg. Tot nu toe lijkt het wel netjes.
Haha strijder  Het is wel een lap idd! En enorm wennen op die zwarte ondergrond
Het is wel een lap idd! En enorm wennen op die zwarte ondergrond
Eindelijk? je bent anderhalve week bezig ofzo toch 
Dat lijkt me dus ook wel eens wat om te proberen! Rol je dan de rest van het werk op, en (hoe) zet je dat vast?
Ik vouw het! Ik vouw alles naar binnen (zodat het niet over tafel schuurt oid) totdat ik nog een klein vierkant over heb waar ik op borduur, ongeveer voor een halve pagina. Ik zet het niet vast
Als jij aan je oma hobby zit, staat er dan altijd wat aan? Muziek, podcast, serie/film.
- Ja, altijd
- Ja, soms/meestal
- Nee
0 stemmers
Of anders gesteld, kan jij je hobby uitvoeren in stilte en voel je je daar gewoon oke bij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ja heeft alleen ergens een week zonder haken tussen gezeten.
Denk dat dit zo een 4 avondjes aan werk is. Inclusief paar keer uithalen in het begin omdat er wat mis ging in het patroon.
Altijd YouTube of een niet-bijzondere film.
Heb gisteren tijdens het haken naar Morbius gekeken. Zonder het haken had ik de film niet overleefd, maar het deed niets goeds voor mijn haakproject hahaha.
Nee heb sowieso altijd iets van geluid aan in huis.
@Flopsyunicorn ik doe ook wel eens een half jaar over een trui (en dat is helemaal Oke want het is gewoon veel werk en dingen hoeven niet altijd snel af te zijn) dus vind dat echt mega snel!
Ik luister altijd luisterboeken tijdens het borduren.
Het was weer een fijne regenachtige avond voor het borduren vandaag! Kon gelijk rekenen op een hulpje.