Omatopic #2

@mikselke hoe ver ben je eigenlijk met je bloemenwerk? op jouw temp moet je nu wel bijna klaar zijn toch? :sweat_smile:

HAHAHAA ja sinds juni of iets niet meer aangeraakt

Ik heb uiteindelijk deze adventkalender hiervoor besteld: MICRO-SETS | SCRAP-YARN-ADVENTSKALENDER | Juffrouw Lanterfant

1 like

Als ik t goed lees krijg je dan 20 meter per streng. Wat kan je daar mee?

Ik ga het gebruiken in een granny stripe deken. Maar je zou ook scrappy sokken kunnen breien bijvoorbeeld.

3 likes

Wat een leuk topic en wat is iedereen heerlijk creatief! Aangezien ik een beetje simpel begin te worden van bankhangen (niets mis mee maar wil wel eens wat anders), wil ik ook graag wat meer met creatieve dingen bezig zijn. Ik heb een tijdje geleden een borduurwerkje gekocht, daar wil ik aan vanavond aan beginnen. Ben heel benieuwd.

Is er iemand ook bekend met macramé? Ik heb gister een diy-pakket gekocht om je eigen slinger te maken, ziet er zooo leuk uit dus nu al zoveel zin om daaraan te beginnen!

2 likes

Ik ben daar een aantal jaren geleden geweest en het was echt heel leuk om alles te zien! Alleen wel echt slecht voor je portemonnee :sweat_smile:

4 likes

Je kunt de zoekfunctie gebruiken, dan komt er het één en ander boven. Er is hier ook iemand die macrameet en een eigen shop heeft.
@vuilnisglitter uit mijn hoofd

1 like

Leuk! Laat vooral je creaties hier zien.

2 likes

De hele dag de Honey Bunny van Hobbii geprobeerd. Zo zachtt

12 likes

Hoelang duurde het voordat je t in huis had?

OMG je gelooft het niet: De volgende dag!
Ze hebben een centrum in Duitsland, kennelijk

1 like

Net als zovelen, ben ik ook met de vaas bloemen bezig.

11 likes

Succes strijder hihi en knap dat je dit in een kleine ring doet. Ik zit dus al bijna een jaar met zo’n giga borduurraam in huis :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: maar die lap is ZO GROOT

1 like

Ik doe het zonder raam haha. Ben benieuwd of ik daar later nog spijt van krijg. Tot nu toe lijkt het wel netjes.

2 likes

Haha strijder :joy:Het is wel een lap idd! En enorm wennen op die zwarte ondergrond

Bijna minderen voor de schouders en dan is mijn rugpand eindelijk klaar :heart_eyes:

20 likes

Eindelijk? je bent anderhalve week bezig ofzo toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dat lijkt me dus ook wel eens wat om te proberen! Rol je dan de rest van het werk op, en (hoe) zet je dat vast?

Ik vouw het! Ik vouw alles naar binnen (zodat het niet over tafel schuurt oid) totdat ik nog een klein vierkant over heb waar ik op borduur, ongeveer voor een halve pagina. Ik zet het niet vast

3 likes