Als jij aan je oma hobby zit, staat er dan altijd wat aan? Muziek, podcast, serie/film.
- Ja, altijd
- Ja, soms/meestal
- Nee
0 stemmers
Of anders gesteld, kan jij je hobby uitvoeren in stilte en voel je je daar gewoon oke bij?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als jij aan je oma hobby zit, staat er dan altijd wat aan? Muziek, podcast, serie/film.
0 stemmers
Of anders gesteld, kan jij je hobby uitvoeren in stilte en voel je je daar gewoon oke bij?
0 stemmers
Ja heeft alleen ergens een week zonder haken tussen gezeten.
Denk dat dit zo een 4 avondjes aan werk is. Inclusief paar keer uithalen in het begin omdat er wat mis ging in het patroon.
Altijd YouTube of een niet-bijzondere film.
Heb gisteren tijdens het haken naar Morbius gekeken. Zonder het haken had ik de film niet overleefd, maar het deed niets goeds voor mijn haakproject hahaha.
Nee heb sowieso altijd iets van geluid aan in huis.
@Flopsyunicorn ik doe ook wel eens een half jaar over een trui (en dat is helemaal Oke want het is gewoon veel werk en dingen hoeven niet altijd snel af te zijn) dus vind dat echt mega snel!
Ik luister altijd luisterboeken tijdens het borduren.
Het was weer een fijne regenachtige avond voor het borduren vandaag! Kon gelijk rekenen op een hulpje.
Wow wat goed! En snel! En knap! En vast een pokkewerk
Ik heb deze twee van ‘t weekend eindelijk (na een jaar ) afgemaakt
Leuk om mee te beginnen. Maar mijn zeeman rondbreinaald ben ik zat
Ik hoop dat dit makkelijker gaat (volgende week binnen als het goed is.)
Ook dit gekocht omdat je hierop kunt uitbreiden
Leuk, wat ga je maken? Die naalden zijn op zich wel fijn maar breken wel snel, ik heb denk ik wel vijf keer nieuwe 3 mm naalden gekocht Wel handig dat naalden van knit procent altijd op kabels van hun passen. Ze hebben nieuwe metalen naalden met kabels die klinken als chiaogoo kabels. Ben daar ook wel benieuwd naar maar heb genoeg naalden
deze bedoel ik: KnitPro Mindful Rondbreinaalden - Dol-op-Wol
Nou ik heb iets (negatief) met metalen.(eet het liefst ook met plastic hahaha) Dus ik kies altijd eerst een andere optie.
Ik heb nu bamboe en dat vind ik wel fijn qua gevoel.
Ik ben bezig met een grote kol. Maar de draad van de zeeman naald is dik en stroef en ik blijf maar doorduwen. Ook een te lange draad.
Dus een 60cm draad gaat al schelen.
Heeft een van jullie de paloma trui al een keer gebreid? Ik mag bijna steekmarkeerders plaatsen maar ik snap gewoon niet hoe de beginning of round op een kwart van een mouw zou zitten.
Ik wil een lovenote breien en moet daarvoor nieuwe naalden kopen in 6.0mm (4,5 mm heb ik al). Voor mijn maat heb ik 16” en 32” circulars en DPN’s nodig of het kan magic loop. Maar als ik het dan magic loop wil doen, hoe lang zou de kabel dan moeten zijn?
Of zou het fijner zijn met circulatie needles?
Ik gebruik meestal m’n kabels van 80 of 100 cm voor magic loop! Kleiner wordt wel moeilijk.
Nooit verwacht dat ik dit zou zeggen, maar ik vind borduren echt onwijs leuk! Je hebt er alleen heeel veel geduld voor nodig
Doe je kruissteek of vrij borduren (heet dat zo?). Kruissteek is inderdaad enorm tijdrovend en je moet heel goed opletten. Vrij borduren gaat wat sneller, maar duurt ook lang.
Ik ben begonnen met een beginnerspakket met kruissteken. Vrij borduren leek me wat heftig om mee te beginnen, maar goed om te weten dat dit juist minder tijdrovend is! Lijkt me ook heel leuk om te doen, is dat lastig?