Ik heb houtbeits gekocht in donkerder bruin maar uiteraard nog niks mee gedaan.
Wat, waar? Ik heb niks gedaan vandaag En koos praktisch werkloos dus ja. Plus ze zijn niet zo heel groot. En leuk. En nu wil ik poppen maken. Maar ook die kat borduren. Maar moet eerst de patronen netjes maken. En werken morgen
Ik verf ze met normale verf. Had een Umbreon gemaakt en wilde daar een zwarte ring bij, dus de eerste de beste verf gepakt dat ik had liggen
Ohh, dan haal ik gewoon wat normale verf, thanks!
Was een beetje bang dat dat niet goed pakt, en de beits die ik eerder op meubels gebruikte liet teveel nerf zien.
Wat zijn de brei mensen aan het maken? Ik ben een vest aan het improviseren van resten mohair en kidsilk. Hoop dat ik genoeg heb om een groenige versie te maken en dan daarna een gestreepte met de overige kleuren. Brei hm met een enkele draad, dus wordt een dun vest
Ik heb eindelijk de enorme blauwe sokken voor mijn vriend af, maar nu komt mijn nieuwe wol pas volgende week!! Toch maar een nieuw paar opgezet vind geen sokken op de naald een beetje gek
Ik ga vandaag met de mystery-cal van Laura Tegg beginnen (3 poppetjes)! Zo veel zin in, eens iets anders dan een deken of een sjaal.
Ik ben bezig met een lila sweater no.6 van my favourite things knitwear. In de wachtrij staan een blauwe camisole no.4 ook van haar en een deminblauw jenny jacket van petite knit.
Ik citeer mezelf even om progress te laten zien
Sommige echt lichte stukjes hebben te lijden onder m’n zweetklauwen hahaha
Eindelijk klaar
Ik naar andere toe: je kunt beter eerst de kleuren doen en dan de uitlijning
Also me: zit te kutten met het rood bij alles tussendoor.
Heel erg mooi geworden.
Heb net nog wat extra maten rico ringen besteld via breibrink (Geen idee of die beetje oke is met verzending?) vind die ringen echt het fijnst om werkjes in te houden tijdens het borduren omdat het zo lekker strak blijft. Aangezien ik nu meer werkjes te gelijk wil gaan doen, beetje zoals @NothingAboutSam haar collectie werkjes, heb ik natuurlijk ook meer ringen nodig. want zo werkt dat. kuch kuch.
Was net ook wat stofjes allemaal aan het strijken, had ik gisteren gewassen en over luxaflex gehangen om te laten drogen. Nu ik steeds meer met kleur stofjes werk vind ik het z’n vrolijke boel ook. Echt stom dat je van zoiets kneuterigs kan genieten.
Oja, en via Vinted weer wat pins gekocht. Daar ga ik ook weer naaldmagneten van maken.
En na de laatste stof aankopen op de markt in Arnhem moet ik ook echt een grotere box gaan gebruiken voor alle stofjes die ik nu heb. echt. love it.
Hi, ik ben nieuw hier, maar lees al wel een tijdje mee! Ik ben sinds een paar maanden sokken aan het breien en gebruik nu vooral standaard garen zoals Drops Fabel en Drops Nord (zo’n 5 euro per paar sokken). Ik twijfel al een tijdje om wat handgeverfde garens te bestellen, maar de prijs houdt me wat tegen… Merken jullie een groot kwaliteitsverschil tussen deze garens en handgeverfde garens?
Breibrink was bij mij prima qua verzending. Ik ga na mn 2e prik ook los in de stofjeswinkel denk ik. Al ga ik misschien eerder wel naar een andere winkel waar ze ook scheepjes softfun verkopen. Maar is een stuk fietsen dus wacht op mooi weer. Hoop echt dat ze veel kleurtjes hebben. En ook effen stofjes. Zag op facebook en de website vet heftige printjes
Het heet ook echt het stofhonk ofzo.
Jaa doen! ik heb niet gewacht op prik 2. vind dat als iedereen en zn moeder loopt te feesten en alles ik wil ff een keer naar een winkel mag in een andere stad. plus nu beetje los laten moet ik ook weer aan wennen dus maar gelijk weer “trainen”
Gewoon doen wat jij het fijnst vind!
Ja is ook zo. Zit op mn werk ook de hele dag in de tompoucewinkel dus wat dat betreft kan ik ook wel even naar een stofwinkel. Die facebook is echt goud waard, de meest lelijke printjes staan er op. In jurkvorm vaak.
Hoe weet je bij dit soort winkels hoe duur een stofje is. Staat dat op dat witte binnenstuk van zo’n rol stof?
omg dit is echt heaven!!!
Denk dat het misschien per winkel verschilt maar de winkel hier en de markt hadden het wel op de zijkant staan indd. of onder bepaalde actie kaarten ofzo aangegeven wat het kost per meter.
Owh dat is goed om te weten, zo’n merk steun ik liever niet nee… Bedankt voor de tip