Vind je hout fijn om mee te werken? Bijna al mijn omavrienden vinden hout vervelend. Anders zou ik skippen.
Sowieso al die aesthetic producten zijn onzin
Vind je hout fijn om mee te werken? Bijna al mijn omavrienden vinden hout vervelend. Anders zou ik skippen.
Sowieso al die aesthetic producten zijn onzin
Geen idee en dat wil ik graag uitzoeken I love aesthetics, kan het niet helpen. Word ik blij van
Om het ingewikkelder te maken, ik brei juist graag met hout of bamboe! Vind dat veel lekkerder vast houden dan metaal, maar ik ben wel eem uitzondering denk ik. Mijn favo naalden op dit moment zijn van seeknit!
Ik ben dan wel altijd benieuwd welke naalden je allemaal geprobeerd hebt want ik vind bijv de addi gouden kabel echt kak en de knit pro metalen te glad. Maar m’n hiyahiya groene kabel en chiaogoo zijn
Ik heb wel echt al veel te veel geld aan breinaalden uitgegeven
Haha eehm addi gouden kabel, addi rode kabel, knit pro en hiyahiya groene kabel en roze kabel. Ben het wel met je eens dat Addi rode kabel en Hiyahiya wel heel fijn zijn hoor! En dat het breken van bamboe/hout heel vervelend is
Dat klinkt als een gedegen onderzoek haha love it Oeh de roze kabel ken ik nog niet!! Ik heb een bamboe 3 mm van hiyahiya en daar doe ik wel echt al lang mee, zo lang heeft een knit pro houten naald het nog nooit uitgehouden. Misschien is bamboe sterker? Geen idee
Geen idee eigenlijk, ik breek mijn houten knit pro’s ook alleen maar als ik er per ongeluk op ga zitten dus dat valt ook wel mee haha.
Ik heb nog een trauma op vakantie dat m’n 4,5 mm naald zomaar ineens doormidden was toen we aan waren gekomen
Ik heb ook vaak kabels kapot getrokken, die kabels zitten niet zo stevig in het metaal ofzo. Zelfs de eerste x toen ik er een had gekocht toen ging het al kapot bij t in elkaar zetten
Bij mij ook idd, vaak op die overgangspunten naar ijzeren deel, bij de kabels en de naalden. Gebruik ze nooit meer sinds ik chiaogoo heb, beste aankoop tot nu toe!
Ja shit @Bertha en @Bennielava nu wil ik deze set kopen CHIAOGOO RED SHORTIES INTERCHANGEABLE NEEDLE SET - Stephen & Penelope haha
Persoonlijk zou ik dan eerst een goedkoper setje naalden proberen. Ben er zelf wel fan van en als beginner is hout echt ideaal, maar als je van frunniken gaat houden is het wel vervelend omdat ze niet lekker glijden
Ik vind die naalden heel fijn! Ik ben begonnen met 1 twist setje in 3 mm dus heb daar 2 maten naalden van en de kortste is wel echt enorm kort. Ik heb dat niet nodig dus daarom geen set gekocht. Ik koop daarom nu als ik het nodig heb gewoon 1 paar in 8 mm. Dat is voor mouwen eigenlijk altijd kort genoeg!
Ooh die eerste is echt heel mooi! En die ziet er nog wel doenbaar uit. Ik vind al die lace shawls prachtig, maar ik krijg echt anxiety als ik aan al die yarn overs denk.
@praline en @Bennielava dank voor jullie tips!
Dat varkentje/knorretje. Te schattig
Voor de dames die borduren,
Hoe heet dat papier waarop je je patroon kan printen en dan kan strijken op je werk?
Ik heb een patroon wat ik op een lege canvas tas wil maken maar ben te lui om het zelf uit te tekenen
Bedoel je fabri solvy? (Is tegenwoordig niet heel goedkoop meer, dan is overnemen met carbon beter)
Solufix kan je op printen en dan plakken als een sticker, maar dus niet strijken. Heb het printen nooit geprobeerd, ik gebruik het om over te trekken, maar het zou wel moeten kunnen