Ja shit @Bertha en @Bennielava nu wil ik deze set kopen CHIAOGOO RED SHORTIES INTERCHANGEABLE NEEDLE SET - Stephen & Penelope haha
Persoonlijk zou ik dan eerst een goedkoper setje naalden proberen. Ben er zelf wel fan van en als beginner is hout echt ideaal, maar als je van frunniken gaat houden is het wel vervelend omdat ze niet lekker glijden
Ik vind die naalden heel fijn! Ik ben begonnen met 1 twist setje in 3 mm dus heb daar 2 maten naalden van en de kortste is wel echt enorm kort. Ik heb dat niet nodig dus daarom geen set gekocht. Ik koop daarom nu als ik het nodig heb gewoon 1 paar in 8 mm. Dat is voor mouwen eigenlijk altijd kort genoeg!
Ooh die eerste is echt heel mooi! En die ziet er nog wel doenbaar uit. Ik vind al die lace shawls prachtig, maar ik krijg echt anxiety als ik aan al die yarn overs denk.
@praline en @Bennielava dank voor jullie tips!
Dat varkentje/knorretje. Te schattig 
Voor de dames die borduren,
Hoe heet dat papier waarop je je patroon kan printen en dan kan strijken op je werk?
Ik heb een patroon wat ik op een lege canvas tas wil maken maar ben te lui om het zelf uit te tekenen
Bedoel je fabri solvy? (Is tegenwoordig niet heel goedkoop meer, dan is overnemen met carbon beter)
Solufix kan je op printen en dan plakken als een sticker, maar dus niet strijken. Heb het printen nooit geprobeerd, ik gebruik het om over te trekken, maar het zou wel moeten kunnen
Ik denk inderdaad dat je fabri solvy bedoelt, ik heb het toevallig van de week gekocht omdat ik eindelijk weer eens wilde borduren maar mijn gekozen patroon veel te gedetailleerd was om netjes over te kunnen trekken 
Maar zoals SoonSoon al zei, het is echt duur (iets van 20 euro voor zes velletjesā¦?) en ik weet ook niet zo goed of ik het nou fijn vind werken. Fijn om goede strakke lijnen te hebben, maar de sticker ātrektā enigszins en mijn naald wordt na een tijdje een beetje plakkerig.
Ja! Ik wil graag deze maken en dan op 4 of 4,4mm.

Het patroon is voor bulky wol, maar kan het makkelijk aanpassen 
Als je een amigurumi patroon wil, maar het garen is lastig te verkrijgen/kan je alleen online bestellen, haak je dan af?
- Ja
- Nee
- Ligt eraan
0 stemmers
Of zou je dan overwegen een kit te kopen waar alles in zit?
- Nee zou ik niet kopen
- Alleen als er de basics in zitten, wol, oogjes en patroon.
- Alleen als complete set, wol, oogjes, patroon, vulling, naald en haaknaald.
0 stemmers
Juist alleen - heel misschien - als de moeilijk vindbare dingen erin zitten, ik hoef niet extra naalden en dat soort dingen die ik toch al heb.
Maar ik hou vooral van dingen die niet te ingewikkeld zijn en waar ik mān eigen voorraad voor kan gebruiken en kleuren kan aanpassen etc.
Ja weet je wat t is, dat pluizige garen werkt gewoon heel anders dan normaal garen, op een of andere manier is de verhouding ook anders. Plus is gewoon stuk minder schattig.
Ach voor nu heb ik alle kleuren besteld dus een alpaca regenboog here I come.
Wauw! Wat een mooie kleuren ook. Ben stiekem heel benieuwd hoe het er allemaal uitgevouwen uitzietā¦
Ik heb je een pb gestuurd!